کشتی و وزنه‌برداری

7099
امیر حسین زارع و دوری یک هفته‌ای با عفونت چشم ؛ ستاره کم سو

امیر حسین زارع و دوری یک هفته‌ای با عفونت چشم ؛ ستاره کم سو

مهمترین شانس تیم ملی کشتی آزاد برای کسب مدال طلا در المپیک به دلیل عفونت چشم یک هفته باید استراحت کند. امیرحسین زارع چندی روزی با وجود عفونت چشم در تمرین حاضر بود.

به گزارش ایران ورزشی امید اول تیم ملی کشتی آزاد در بازی‌های المپیک پاریس امیرحسین زارع است اما حالا به دلیل بیماری از ناحیه چشم حداقل یک هفته از تمرینات دور باشد. کشتی‌گیر وزن 125 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد که حالا چند روزی است از ناحیه چشم دچار مصدومیت شده و این وضعیت هر روز هم بدتر می‌شود. امیر حسین زارع چند روزی را با وضعیت عفونت چشم تمرین کرد اما با توجه به افزایش عفونت حالا در شرایط سختی قرار گرفته و پزشکان او را از تمرین منع کردند. شاید بهتر بود امیرحسین زارع در این چند روز اصلا تمرین نمی‌کرد اما حضورش در تمرینات و با توجه به برخوردهای فیزیکی زیادی که روی تشک بین کشتی‌گیران به وجود می‌آید، این عفونت چشم افزایش پیدا کرده و حالا شراط خطرناکی برای امیرحسین زارع به وجود آمده است.

تغییر ظاهر چشم زارع به نحوی بود که در چند روز گذشته انشتار عکس‌های او در فضای مجازی شرایطی را به وجود آورد که باعث شد تا علاقه‌مندان به کشتی با او شوخی کردند. با توجه به شرایطی که برای زارع به وجود آمده او باید یک هفته‌ای از تمرینات دور باشد تا مجدد وضعیتش مورد بررسی قرار بگیرد. با توجه به شرایط حساسی که به وجود آمده شاید دور او از تمرینات حتی بیش از یک هفته هم طول بکشد که در این صورت کادرفنی سعی می‌کند برای او تمرینات اختصاصی در نظر بگیرد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های کشتی و وزنه‌برداری