فوتبال ایران

7135
معضل تازه لیگ برتر؛ چهار هفته پایانی و تیم‌های بی انگیزه

لیگ را جدی بگیرید

معضل تازه لیگ برتر؛ چهار هفته پایانی و تیم‌های بی انگیزه

آن دسته از بازیکنانی که خیال شان برای ماندن یا انتقال به تیم دیگر راحت بوده در این روزهای پایانی فصل خیلی بیشتر از قبل به فکر سلامت پاهای شان هستند.

به گزارش ایران ورزشی، چهارهفته به پایان رقابت های لیگ برتر باقی ماند و شاید فقط برای 6-7 تیم بازی های پیش رو حائز اهمیت باشد.سایر تیم ها مثل شمس آذر، ذوب آهن، مس رفسنجان و آلومینیوم اراک از آنجا که نه صعود می کنند و نه خطر سقوط را احساس، خیلی انگیزه ندارند.

البته تقابل آن ها با تیم ها مدعی و تیم های در حال سقوط تاثیرگذار خواهد بود. این شرایط بهترین فرصت را در اختیار مربیان شان قرار می دهد تا برای انتخاب نفرات نهایی فصل آینده، به بازیکنانی که کنتر فرصت حضور در میدان را  داشته اند بازی بدهد.

چون خوب می دانند آن دسته از بازیکنانی که خیال شان برای ماندن یا انتقال به تیم دیگر راحت بوده در این روزهای پایانی فصل خیلی بیشتر از قبل به فکر سلامت پاهای شان هستند.

شاید اصلا بدشان هم نیاید که خیلی در ترکیب قرار نگیرند. به هرحال این وظیفه مربیان شان است که همچنان انگیزه های روزهای اول لیگ را در آنها زنده نگاه دارند تا هم لیگ با کیفیفت خوبی به پایان برسد هم این که در تقابل با تیم هایی که شرایط خاصی در جدول دارند عدالت رعایت شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران