فوتبال ایران

7137
اعتراض رسمی استقلال : چرا کوپال برای ما قضاوت می‌کند؟

اعتراض رسمی استقلال : چرا کوپال برای ما قضاوت می‌کند؟

انتخاب کوپال ناظمی به‌عنوان داور دیدار امشب استقلال و ذوب‌آهن با حاشیه‌هایی همراه بوده است. این در حالی است که آخرین قضاوت این چهره برای استقلال تا حدود زیادی باعث شده تا خاطرات ناخوشایندی در ذهن هواداران این تیم به ثبت برسد.

به گزارش ایران ورزشی ؛ انتخاب کوپال ناظمی به‌عنوان داور دیدار امشب استقلال و ذوب‌آهن با حاشیه‌هایی همراه بوده است. این در حالی است  که آخرین قضاوت این چهره برای استقلال تا حدود زیادی باعث شده تا خاطرات ناخوشایندی در ذهن هواداران این تیم به ثبت برسد.

ناظمی در دیدار رفت استقلال برابر سپاهان به‌زعم آبی‌ها با نگرفتن خطا به سود این تیم، در همان صحنه یک پنالتی به سود سپاهان گرفت و با این اقدام باعث شد تا اولین و آخرین شکست شاگردان نکونام در فصل جاری در اصفهان به ثبت برسد. حال اینکه استقلال در دیدار برابر یک تیم دیگر از اصفهان در حالی امشب صف‌آرایی خواهد کرد که یکبار دیگر این داور به‌عنوان قاضی میدان انتخاب شده و باعث شده تا صدای اعتراض استقلالی‌ها بلند شود.

در روزهای گذشته و با انتخاب ناظمی شنیده می‌شود به جز هواداران استقلال که سعی کردند در فضای مجازی به‌نوعی به انتخاب این داور اعتراض کنند در باشگاه استقلال هم در این زمینه اقداماتی انجام گرفته تا صدای این اعتراض از سوی باشگاه نیز به کمیته داوران برسد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران