فوتبال ایران

7144
توصیه بدنساز پرسپولیس به شاگردان اوسمار

مراقب باشید، مصدومیت در کمین شماست

توصیه بدنساز پرسپولیس به شاگردان اوسمار

په په لوسادا، مربی بدنساز پرسپولیس بیان می کند: «ما از ابتدای فصل در خصوص نوع تمرینات بازیکنان برنامه ریزی می کنیم و برطبق این برنامه کارهای بدنسازی را انجام می دهیم.»

محمد محمدی سدهی/ هفته های پایانی لیگ برتر فوتبال در حال برگزاری است و در این بین اختلاف کم دو تیم استقلال و پرسپولیس در صدر جدول باعث شده تا حساسیت ها به اوج خود برسد. دغدغه کادر فنی دو تیم مدعی این است که بازیکنان شان با مصدومیت مواجه نشوند چرا که آسیب دیدگی بازیکنان در این برهه حساس منجر به از دست دادن امتیازات در هفته های پایانی لیگ می شود. طبیعی است که مربیان بدنسازی دو تیم حساسیت های زیادی در خصوص نوع تمرین بازیکنان داشته باشد.

په په لوسادا، مربی بدنساز پرسپولیس در این خصوص به «ایران ورزشی» می گوید: «ما از ابتدای فصل در خصوص نوع تمرینات بازیکنان برنامه ریزی می کنیم و برطبق این برنامه کارهای بدنسازی را انجام می دهیم. در واقع این گونه نیست که با حساس شدن رقابت ها نوع تمرینات تغییر کند و در واقع باید خود بازیکنان مراقب باشند که دچار آسیب دیدگی نشوند.»
و در ادامه در خصوص مصدومان پرسپولیس این گونه صحبت می کند: «مسابقات بسیار حساس شده و رقابت بین تیم ما و استقلال به اوج خود رسیده است. این امیدواری وجود دارد که بازیکنان تیم در این مقطع حساس با مصدومیت مواجه نشوند چرا که این موضوع می تواند تا حد زیادی به ضرر ما تمام شود. البته تیم ما در حال حاضر و پیش از بازی هفته بیست و ششم مقابل نساجی مصدومی ندارد که این اتفاق بسیار خوبی است و تیم ما می تواند از تمام داشته های خود استفاده کند.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران