فوتبال جهان

7159
نونیز هوادار خود را بلاک کرد!

داروین عکس‌هایش با لیورپول را پاک کرد

نونیز هوادار خود را بلاک کرد!

هواداران لیورپول از دست ‏داروین نونیز عصبانی‌اند ولی اقدام جدید این ستاره اهل اروگوئه ‏باعث شده حالا هواداران بیشتر از او متعجب باشند تا ناراحت و ‏عصبانی. ‏

به گزارش ایران ورزشی، همه چیز از بازی دیروز لیورپول و تاتنهام آغاز شد که نونیز نیمکت‌نشین بود و وقتی در دقیقه 75 به میدان رفت عملکرد ضعیفی داشت. خراب کردن چند فرصت باعث شد هواداران در آنفیلد نام دیووک اوریگی را فریاد بزنند و نونیز متوجه این طعنه هواداران شد. نونیز که از دست هواداران لیورپول بشدت عصبانی شده بود، بعد از بازی در اقدامی عجیب هر چه تصویر با پیراهن لیورپول داشت را از اینستاگرام خود حذف کرد.
اما بعد اتفاقی عجیب‌تر افتاد. ظاهراً نونیز آنقدر عصبانی است که دوست و دشمن را ندیده و نشناخته قلع و قمع می‌کند. ماجرا این بود که یک اکانت مشهور هواداری لیورپول Watch LFC به حمایت از داورین برخاست و در پستی نوشت: «از بازیکنان‌مان حمایت کنیم. خیلی ساده است. ما در لحظات خوب و لحظات بد از بازیکنان حمایت می‌کنیم. ما تو را دوست داریم داروین نونیز، هواداران واقعی همیشه حمایتت خواهند کرد.»
لحظاتی بعد از این پست، داروین نونیز اکانت حامی‌اش را هم بلاک کرد. این اکانت که از حرکت نونیز شگفت‌زده شده بود اینطور واکنش نشان داد: «چه خبره، چه کار می‌کنی؟»


 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان