فوتبال ایران

7174
استقلال 2 - ذوب آهن یک ؛ کامبک بزرگ به قصد قهرمانی

استقلال ۲ - ذوب آهن یک ؛ کامبک بزرگ به قصد قهرمانی

استقلال با یک کامبک بزرگ و کسب پیروز ی در آخرین لحظات به صدر جدول برگشت .

چهارشنبه: 1403/2/17 ؛ ساعت: 20:30 ، ورزشگاه: آزادی تهران،تماشاگر : 15 هزار نفر
داور: کوپال ناظمی

کمک‌ها: امیرمحمد داودزاده، محمدعلی پورمتقی

 استقلال:سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی (42-میلاد فخرالدینی)، مهرداد محمدی (77- آرمان رمضانی)، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند
سرمربی: جواد نکونام

ذوب آهن:محسن فروزان، امیرحسین جدی، محمد قریشی، محمدجواد محمدی (65- محسن آذرباد)، کمال‌ کامیابی‌نیا (65- عرفان معصومی)، گریگول چابرادزه، فریبرز گرامی، مجید علیاری (78- امید لطیفی)، شایان مصلح، محمدحسین اسلامی، فردین یوسفی
سرمربی: محمد ربیعی

به گزارش ایران ورزشی استقلال با در نظر گرفتن پیروزی پرسپولیس در قائمشهر و از دست دادن صدر شروعی تهاجمی داشت اما خیلی زود غافلگیر شد.

در شرایطی که استقلال در فاز حمله بود، روی اشتباه عجیب چشمی و مرادمند در مرکز میدان، مجید علیاری با یک ضربه به توپ در موقعیت تک به تک با حسینی قرار گرفت و توانست با ضربه‌ای چیپ، گل نخست بازی را به ثمر برساند.

آبی ها برای جبران این گل پیش رفتند اما جز دو سه موقعیت نصف و نیمه چیزی نصیب شان نشد.یک بار هم که این تیم به گل رسید کوپال ناظمی دارو مسابقه با خطای هند این گل را مردود اعلام کرد.

با شروع نیمه دوم آتش استقلال برای جبران مافات تندتر شد و ذوب آهن تحت فشار قرار گرفت.البته تیم ربیعی هرگز حالتی کاملا تدافعی به خود نگرفت و در زمان تصاحب توپ رو به جلو خطرناک نشان می داد.

فشار حملات استقلال در دقیقه 64 جواب داد.در این لحظه ارسال ابوالفضل جلالی به روی دروازه با سایش و ضربه سر مرادمند همراه شد و توپ به ماشاریپوف رسید که این بازیکن با یک شلیک دیدنی و تماشایی، توپ را به طاق دروازه فروزان کوبید و پس از برخورد توپ به زیر تیرک دروازه، به گل تساوی آبی پوشان تبدیل شد.

با ثبت این گل استقلال برای ثبت گل دوم حملات بی محابایی روی دروازه حریف ترتیب داد و بارها با ارسال های خطرناک فروزان و مدافعان ذوب را در موقعیتی قرار داد که با کوچکترین اشتباه ممکن بود اندوخته شان را از دست بدهند .در نقطه مقابل ذوب آهن هم دو سه  ضدحمله فوق العاده خطرناک ترتیب داد و در یک نوبت حسینی دروازه تیمش را نجات داد.

سرانجام فشار استقلال در سومین دقیقه وقت های تلف شده جواب داد و بلانکو با شلیکی تماشایی کامبک استقلال را تکمیل کرد تا تیم نکونام دوباره به صدر جدول برگشته و در مسیر قهرمانی برگردد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران