فوتبال ایران

7199
بهتاش فریبا: گلهای ماشاریپوف و بلانکو جهانی بودند

به ربیعی و نکونام تبریک می‌گویم

بهتاش فریبا: گلهای ماشاریپوف و بلانکو جهانی بودند

با توجه به اینکه تیم پرسپولیس توانسته حریف خود را شکست دهد و موقتا برای یکی دوساعت صدرنشین جدول لیگ برتر شد، تیم استقلال باید با شکست ذوب در ورزشگاه آزادی صدر را از پرسپولیس پس می‌گرفت، البته با توجه به اینکه تیم ذوب در ابتدا یک گل زد و استقلال بازی را بعدا به تساوی کشاند تا ثانیه های آخر این دیدار معلوم نبود که استقلال حریف اصفهانی را میتواند شکست دهد یا نه، اما گل زیبای بلانکو استقلال را در ثانیه آخر به رستگاری رساند و دوباره استقلال را به صدر برگرداند.

مهدیه دریابیگی/ با توجه به اینکه تیم پرسپولیس توانسته حریف خود را شکست دهد و موقتا برای یکی دوساعت صدرنشین جدول لیگ برتر شد، تیم استقلال باید با شکست ذوب در ورزشگاه آزادی صدر را از پرسپولیس پس می‌گرفت،  البته با توجه به اینکه تیم ذوب در ابتدا یک گل زد و استقلال بازی را بعدا به تساوی کشاند تا ثانیه های آخر این دیدار معلوم نبود که استقلال حریف اصفهانی را میتواند شکست دهد یا نه، اما گل زیبای بلانکو استقلال را در ثانیه آخر به رستگاری رساند و دوباره استقلال را به صدر برگرداند. در خصوص این بازی جذاب و همچنین چهار هفته حساسی که استقلال پیش رو دارد با بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال هم کلام شدیم.

*استقلال در بازی با ذوب توانست کامبک بزند و پیروز این بازی حساس بود در خصوص این دیدار صحبت می‌کنید؟

بازی دو تیم به لحاظ فنی فوق العاده بود . هر دو تیم دستشان درد نکند و به آقای ربیعی و نکونام بابت این بازی جذاب تبریک میگویم . استقلال در این دیدار خیلی خوب کار کرد یک بازی هجومی،ترکیبی و هم چنین زوج سازی زیبایی را از استقلال شاهد بودیم و در نهایت هم دو گل زیبا به ثمر رساندند که تماشاگر از هر دوگل جذاب لذت برد. خدا رو شکر سه امتیاز بازی به استقلال رسید.

*استقلال چهار بازی دیگر پیش رو دارد در خصوص این چهار بازی نیز صحبت می‌کنید؟

استقلال چهار بازی دیگر پیش رو دارد که سه بازی این تیم خوشبختانه در تهران است و از این لحاظ به نفع استقلال خواهد بود و می‌توانند به کمک هواداران برنده این بازیها شوند. همانطور که دیدید هواداران صبور استقلال در بازی با ذوب تا ثانیه‌های آخر از این تیم حمایت کردند و نتیجه ان را هم دیدند.

*گلهای ماشاریپوف و بلانکو آن قدر زیبا به ثمر رسید که تعریف و تمجید حتی پرسپولیسیها را به عهده دااشت نظرتا در این باره یست؟

به نظرم هر دوگل ماشاریپوف و بلانکو در سطح جهانی به ثمر رسید و بسیار زیبا به ثمر رسید. البته این را هم بگویم که گل تیم ذوب هم زیبا بود،  اما گل بازیکنان استقلال زیباتر به ثمر رسید.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران