فوتبال جهان

7224
هواداران آرسنال عصبانی و ناامید؛بر باد رفته

هواداران آرسنال عصبانی و ناامید؛بر باد رفته

هواداران آرسنال عصبانی و ناامید شدند وقتی کلیپ کایت هواکردن بازیکنان فولام در زمین تمرین وایرال شد، آنها قرار است شنبه میزبان منچسترسیتی باشند.

به پگزارش ایران ورزشی توپچی ها با 83 امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند، یکی بالاتر از منچسترسیتی که یک بازی کمتر انجام داده و تنها دو بازی از فصل باقی مانده است. آرسنال ممکن است در بازی یکشنبه با منچستریونایتد دچار دردسر شود و برابر تیمی که انگیزه زیادی برای فصل ندارد و تنها باید از اعتبارش دفاع کند، امتیاز از دست بدهد. اما آنها بیشتر به بازی کریون کاتیج چشم دارند که ظهر شنبه برگزار می شود و سیتی با پیروزی در آن از تیم میکل آرتتا سبقت می گیرد.

آرسنال امیدوار است تیم همشهری که در پایان فصل بین نهم تا چهاردهم می شود و انگیزه خاصی برای این مسابقه ندارد، بتواند سد راه تیم پپ گواردیولا شود. اما هواداران آرسنال ناامید شده اند از تصاویری که از تمرین فولام منتشر شده، آنها می گویند فولام از همین حالا تعطیلات را شروع کرده اند.

بال سابق آرسنال، ویلیان به همراه آندریاس پریرا و رودریگو مونیس نیز توسط دوربین رائول خیمنس در حال کایت هواکردن شکار شده اند. این مهاجم مکزیکی که تیمش در هشت بازی آخر خود تنها دو برد داشته با انتشار عکس ها در اینستاگرام پست گذاشت و خیلی زود مورد توجه قرار گرفت.

هواداران نگران به این ویدئو واکنش نشان دادند. یکی نوشت:«ما دست به دعاییم برای اینکه بتوانند از بازی با سیتی نتیجه بگیرند اما آنها در زمین تمرین کایت هوا می کنند! لعنت.» دو نفر هم نوشته بودند:«هواداران آرسنال، کار ما تمام است.»

یکی هم نوشت:«فولام از حالا به ساحل رفته است.» و دیگری نوشت:«ما را ببین که به چه کسانی امید بسته ایم.»

و ششمی نوشت:«این تیمی است که می خواهیم سیتی را ببرد یا با این تیم مساوی کند، خودمان را مسخره کرده ایم.»

وقتی این فیلم در فضای مجازی انتشار بیشتری یافت، حتی هواداران تیم های دیگر هم با آرسنالی ها همدردی کردند. یکی نوشت:«باید برای آرسنالی ها متاسف باشیم، نه تنها سیتی می برد بلکه تفاضل گلش هم بهتر از آرسنال می شود!»

سیتی سه شنبه آینده با رقیب ابدی آرسنال، تاتنهام، بازی عقب افتاده اش را برگزار می کند و چشم آرسنال به لطف تاتنهام است. بعد هم هفته آخر لیگ برگزار می شود، سیتی میزبان وستهام خواهد بود و آرسنال در خانه با اورتون روبرو می شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان