فوتبال جهان

7227
رکوردهای نامطلوب پاری سن ژرمن

خداحافظی با رویای قهرمانی

رکوردهای نامطلوب پاری سن ژرمن

پاری سن ژرمن با شکست در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان و حذف از این رقابت ها رکوردهای نامطلوبی بر جای گذاشت.

به گزارش ایران ورزشی، رویای تیم ثروتمند فرانسوی برای رسیدن به قله اروپا یک بار دیگر به یاس مبدل شد و با دو شکست یک بر صفر مقابل دورتموند از دور رقابت ها کنار رفتند. پاریسی ها با وجود آنکه کیلیان امباپه را در اختیار داشتند و 30 ضربه به سمت دروازه میهمان زدند اما در گلزنی موفق نبودند و تیم لوییس انریکه نخستین تیم در حداقل 20 سال گذشته بالاترین سطح رقابت باشگاهی اروپا شد که با بالاترین ضربه در چارچوب نتوانست به گل برسد. میزبان همچنین چهار بار توپ را به تیرک دروازه حریف کوبید که در مراحل حذفی لیگ قهرمانان بی سابقه است.

پاریسی ها عادت کرده اند که در لیگ قهرمانان نتیجه نگیرند با وجود آنکه سرمایه گذاری سنگینی انجام داده و ستاره هایی مانند نیمار، لیونل مسی و امباپه را جذب کرده اند.

پاری سن ژرمن در شش تا از هفت بازی اش در نیمه نهایی لیگ قهرمانان شکست خورده یعنی 83 درصد و این بالاترین میزان برای تیم هایی است که حداقل پنج بار در این مرحله بازی کرده اند. تنها برد آنها به سال 2020 مربوط می شود که به صورت تک بازی مقابل لایپزیگ قرار گرفتند اما در فینال آن سال به بایرن مونیخ باختند.

پاری سن ژرمن که از قهرمانی در لیگ فرانسه مطمئن شده پنج خرداد در فینال جام حذفی به مصاف لیون می رود. این احتمالا آخرین بازی امباپه برای پاریسی ها خواهد بود قبل از آنکه به احتمال زیاد راهی مادرید شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان