کشتی و وزنه‌برداری

7257
پاداش یک و نیم میلیاردی علیرضا دبیر به مدال‌آوران

فدراسیون کشتی دست به جیب شد

پاداش یک و نیم میلیاردی علیرضا دبیر به مدال‌آوران

فدراسیون کشتی با پرداخت یک و نیم میلیارد تومان از کشتی‌گیران مدال آور تقدیر کرد. این پاداش‌ها در حالی پرداخت شد که فدراسیون حقوق ماهیانه هم به مدال آوران جهانی پرداخت می‌کند.

به گزارش ایران ورزشی فدراسیون کشتی در اقدامی جالب توجه، به ۹ مدال‌آور رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ صربستان یک و نیم میلیارد تومان پاداش داد. این اتفاق در حالی رخ داد که قبل از این هم علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی با رایزنی‌های مختلف توانسته بود، تعدادی از مدال‌آوران کشتی را در ارگان‌های مختلف مشغول به کار کند. این پاداش‌ها علاوه بر مبالغی است که کشتی‌گیران مدال در این چنند ماه دریافت کردند. علیرضا دبیر به کشتی‌گیران طلایی در صربستان 10 هزار دلار پاداش داده بود. کشتی‌گیرانی که نقره و برنز هم کسب کرده بودند، جایزه دلاری گرفتند.

همچنین پیش از این نیز پاداش و حقوق ماهانه مصوب فدراسیون به مدال‌آوران جهانی به ترتیب برای مدال‌های طلا، نقره و برنز ۵۰۰، ۲۰۰ و ۱۰۰ میلیون تومان و ماهانه ۳۰، ۱۵ و ۱۰ میلیون تومان اهدا شده بود. برای تیم ملی کشتی آزاد زارع مدال طلا، حسن و امیرمحمد یزدانی مدال نقره و نخودی مدال برنز و برای تیم ملی کشتی فرنگی میرزازاده مدال طلا، مهمدی مدال نقره،  ساروی، محمدرضا گرایی و دادمرز مدال برنز کسب کردند.

فدراسیون کشتی در حالی دست به جیب شده که بسیاری از فدراسیون‌ها در فراهم کردن حداقل‌ها برای ورزشکاران خود دچار مشکل هستند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های کشتی و وزنه‌برداری