فوتبال ایران

7261
اسلامیان: سرخابی‌ها با واگذاری زیر و رو می‌شوند

باید در خصوص حواشی ورزشگاه آزادی چاره‌اندیشی کنیم

اسلامیان: سرخابی‌ها با واگذاری زیر و رو می‌شوند

مشاور رئیس فدراسیون فوتبال بیان می کند: «مسئولیت اتفاقات و حواشی مسابقات برعهده باشگاه‌هاست.»

محمد محمدی سدهی/ در روزهای اخیر شاهد اتفاقات ریز و درشتی در فوتبال ایران بودیم که تلخ‌ترین آن حواشی دیدار پرسپولیس-سپاهان و شیرین‌ترین آن واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بود. محمود اسلامیان، مشاور رئیس فدراسیون فوتبال درخصوص حواشی دیدار پرسپولیس به «ایران ورزشی» می‌گوید: «مسئولیت اتفاقات و حواشی مسابقات برعهده باشگاه‌هاست. در هر صورت اتفاق بسیار بدی رخ داد و باید پیرامون تکرار نشدن اتفاقات اینچنینی، چاره‌اندیشی کنیم. ممکن است در کشورهای دیگر چنین اتفاقی بیفتد منتها راه‌حل عدم تکرار این اتفاقات برخورد سنگین با خاطیان است. مهم این است که این اتفاق دیگر تکرار نشود. باشگاه‌ها پس از این وقایع شروع به بیانیه‌نویسی کردند، در حالی که با بیانیه‌نویسی مشکل حل نمی‌شود.»
او در خصوص اقدام هوادار منتسب به تیم سپاهان که به تماشاگران بانوی پرسپولیس اهانت کرد، می‌افزاید: «استان اصفهان در جنگ تحمیلی بیشترین شهید را داشت و شهدای این استان برای کشور ما جنگیدند و شهید شدند، حال اینکه یک فرد از استان اصفهان به بانوان ایرانی اهانت کند، بسیار بد است اما قطعاً نباید به همه مردم خوب اصفهان تعمیم داده شود چون همه ایرانی‌ها به خوبی اصفهانی‌ها را می‌شناسند. در مورد این موضوع تاج اعلام داشت که از فصل آینده هواداران سازماندهی می‌شوند که این اتفاق خوبی است و می‌توان با این اتفاقات حواشی روی سکوها را مدیریت کرد.»
مشاور مهدی تاج در خصوص واگذاری پرسپولیس و استقلال بیان می‌کند: «یک سال پیش پیشنهاد دادم که نه‌تنها این دو باشگاه بلکه تمامی باشگاه‌ها در سراسر ایران را به صنایع واگذار کنند. واگذاری باشگاه‌ها باعث می‌شود که آنها به ثبات برسند. در همه جای ایران صنایع بزرگی وجود دارد که این صنایع می‌توانند اسپانسری تیم‌های همان استان را برعهده بگیرند. در صورتی که این مدل پیاده شود، فوتبال ایران زیر و رو می‌شود. به هر حال صنایع به محیط زیست ضربات جبران‌ناپذیری وارد می‌کنند و حال با این اقدام صنایع می‌توانند تا حدودی آلایندگی‌ها را جبران کنند.»
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران