فوتبال ایران

7282
ورود به موقع وزیر ورزش به لیگ برتر

این چهار هفته سرنوشت ساز

ورود به موقع وزیر ورزش به لیگ برتر

تذکر به موقع رئیس ورزش کشور می تواند نقطه عطفی برای این هفته های پایانی باشد، به شرطی که مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ همانقدر که وزیر ورزش، نسبت به این موضوع حساسیت دارد، توجه ویژه به این هفته های پایانی داشته باشند.

اکبر منتشلو/ در طی سالهای گذشته متاسفانه در بازیهای هفته های پایانی لیگ برتر که از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است، شاهد برخی مسائل بودیم که اصل موضوع و رقابت سالم را زیر سوال می برد و لذت فوتبال را برای هواداران از بین می برد، امسال نیز چهار هفته پایانی حساس برای لیگ برتر وجود دارد، از یک طرف، دو تیم مدعی در صدر جدول برای قهرمانی تلاش می کنند، سه الی چهار تیم برای کسب سهمیه آسیا در تلاش هستند، از طرف دیگر چند تیم در انتهایی جدول سرنوشت شان برای حضور  و یا عدم حضور در بیست و چهارمین دوره لیگ برتر مشخص خواهد شد.

این شرایط در حالی رخ می دهد که متاسفانه هفته های گذشته لیگ برتر، شرایط خوبی را نداشته و روزهای خوبی را سپری نکرده است، از اشتباهات داوری گرفته تا برخی بی برنامه گی ها که همگی باعث آزار لیگ برتر و ناخوشایندی هواداران را در پی داشته است. در این بین به نظر می رسد نگاه ویژه به این هفته های پایانی می تواند به طور جد در جلوگیری از این وقایع و زیباتر کردن بازیهای پایانی لیگ برتر موثر باشد.

وزیر ورزش با اشراف خوب به این موضوع ورود کرده و تذکراتی را به مسئولان امر می دهد.  وی با اشاره به التهابات هفته‌های پایانی لیگ فوتبال ایران، از مسئولین می خواهد:« بخش‌های مختلف فوتبال کشور متولی دارد و هر کدام باید در راستای وظایف قانونی خود عمل کنند. ما در جلسه‌ای که با هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال داشتیم به همین نکات اشاره کردیم و تقاضا داشتیم که مخصوصاً در هفته‌های پایانی لیگ که رقابت‌ها نزدیک است سازمان لیگ در همه بخش‌های فوتبال کشور مخصوصاً در بخش فرهنگی و داوری دقت لازم را داشته باشد که مردم و هواداران دغدغه‌ای نداشته باشند. مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ هر آنچه که به آرامش فوتبال کشور کمک می‌کند در آن راستا گام بردارند.

ان‌شاءالله امیدوار هستیم با برنامه‌ریزی خوبی که مسئولان سازمان لیگ دارند، بتوانند چهار هفته پایانی لیگ و مسابقات را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنند و این رقابت‌ها را به سرانجام برسانند.» این تذکر به موقع رئیس ورزش کشور می تواند نقطه عطفی برای این هفته های پایانی باشد، به شرطی که مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ همانقدر که وزیر ورزش، نسبت به این موضوع حساسیت دارد، توجه ویژه به این هفته های پایانی داشته باشند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران