فوتبال ایران

7284
یوسفی: حریفان ما برای سقوط نکردن می جنگند

یوسفی: حریفان ما برای سقوط نکردن می جنگند

در همه بازی‌های‌مان سه امتیاز را بگیریم و در آخرین بازی با شکست گل‌گهر که تقریباً شرایط مشابه‌ای مثل ما در جدول دارد، بالاتر از آنها قرار بگیریم. شرایط هر بازی هم شرایط خاصی است. مثلاً عنایتی پیش از این سرمربی‌ام در تیم امید بوده است و با عبدالله ویسی قبلاً در صنعت نفت کار کرده‌ام.

به گزارش ایران ورزشی، فردین یوسفی درباره تقابل ذوب‌آهن با استقلال در هفته بیست‌وششم می گوید:« ذوب‌آهن این فصل تیم خیلی خوبی است و بازی‌های باکیفیتی را به نمایش گذاشتیم. فکر می‌کنم چون بازی تیم ما مقابل استقلال پخش می شود، باعث شد که افراد بیشتری متوجه کیفیت ذوب‌آهن شوند. البته ما در دقایق آخر گل خوردیم و در نهایت باختیم، ولی تیم ما برای پیروزی و کسب سه امتیاز به زمین مسابقه آمده بود.»

او اشاره ای به بازی با پیکان دارد:« ما در سه بازی آینده با تیم‌هایی بازی داریم که برای سقوط نکردن می‌جنگند. ما تلاش می‌کنیم در همه بازی‌های‌مان سه امتیاز را بگیریم و در آخرین بازی با شکست گل‌گهر که تقریباً شرایط مشابه‌ای مثل ما در جدول دارد، بالاتر از آنها قرار بگیریم. شرایط هر بازی هم شرایط خاصی است. مثلاً عنایتی پیش از این سرمربی‌ام در تیم امید بوده است و با عبدالله ویسی قبلاً در صنعت نفت کار کرده‌ام. در هفته بیست‌ونهم باید مقابل صنعت نفتی قرار بگیرم که قبلاً عضو این تیم بودم. بنابراین هر بازی شرایط خاص خودش را برای تیم‌ها دارد.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران