اخبار

7316
جنگ نه ،بیائید فوتبال خوب ببینیم

هوادار – پرسپولیس ؛ ۱۸:۲۰

جنگ نه ،بیائید فوتبال خوب ببینیم

پرسپولیس و هوادار در ورزشگاه خالی از تماشاگر مقابل هم قرار می‌گیرند اما با توجه به سبک دلخواه دو سرمربی و کیغیت چمن ورزشگاه اکباتان انتظار می‌رود شاهد یک فوتبال جذاب باشیم.

محمد قراگزلو / پرسپولیس خیلی امیدوار بود که بعد از برد سخت اما شیرین در قائمشهر ،استقلال در مصاف دشوار مقابل تیمی که بازی‌های خارج از خانه اش را نباخته بود امتیاز از دست بدهد اما گل دقیقه 92 بلانکو دوباره فاصله ها را حفظ کرد تا جدال به چهار هفته پایانی کشیده شود.

پرسپولیس عصر امروز مقابل تیمی قرار می گیرد که هفت هفته نباخته و خوب فوتبال بازی می کند.تیم مسعود شجاعی تیم پرستاره و قدرتمندی نیست اما هم نمایش مهیج و فنی در زمین ارائه می‌دهد هم اینکه به گونه ای غیر قابل پیش بینی است.

هوادار در زمین خودش بازی می کند اما هواداری ندارد.منتهی این بازی یک تفاوت برای پرسپولیس دارد و آن هم اینکه آنها هم برخلاف تمام استادیوم ها هیچ هواداری در این بازی نخواهند داشت چرا که مسابقه عصر امروز در ورزشگاه دستگردی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

مسعود شجاعی از هفته سیزدهم هدایت تیم هوادار را تحویل گرفته و با اینکه نتایج فوق العاده ای نگرفته اما به وضوح در فرم ارائه فوتبالش تحولی ایجاد کرده و برخلاف بسیاری از مر بیان داخلی هیچ علاقه ای به فوتبال تدافعی ندارد.شجاعی فوتبال مالکانه را می پسنند؛ درست همان چیزی که پرسپولیس در آن صدرنشین است.

اتفاقا زمین خوب ورزشگاه اکباتان که به زعم سرمربی هوادار بهترین زمین چمن فوتبال ایران است می تواند شرایط را برای ارائه یک فوتبال فوئق العاده تاکتیکی و فنتی در این مسابقه فارغ از هر نتیجه ای که به دست می آید و جنگی که پرسپولیس برای قهرمانی دارد مهیا کند.

هر چند اگر تماشاگر در این ورزشگاه حضور داشت طبعا هم کیفیت بازی بالا می رفت هم هیجان آن اما شورای تامین تهران به هیچ وجه اجازه بازی با تماشاگر را در ورزشگاه اکباتان به خاطر نداشتن پارکینگ و هزار معضل دیگر نمی دهد و حالا پرسپولیس در سکوت بازی کند که برایش هم محسناتی دارد هم معایبی.

هوادار با احتساب بازی جام حذفی اش مقابل مس سونگون در هفت مسابقه اخیر نباخته و این موردی است که از چشمان اوسمار هم پنهان نمانده و او می داند با تیمی طرف خواهد شد که در تغییر فرم بازی و در موقعیت های تدافعی و تهاجمی کیفیت مناسبی ارائه می دهد.

پرسپولیس برای این بازی تنها سروش رفیعی را به خاطر محرومیت در اختیار ندارد و در سوی مقابل محمد میری هافبک میانی هوادار هم به خاطر محرومیت نمی تواند در این میدان حاضر باشد.

پرسپولیس به خاطر رقابت فشرده ای که با استقلال در کورس قهرمانی دارد حق دادن امتیاز به حریفش را ندارد بخصوص که می داند آبی ها این هفته کار نسبتا راحت تری مقابل فولاد در خانه خواهند داشت.

پرسپولیس در پنج تقابل اخیرش مقابل تیم هوادار سه برد داشته که یکی در جام حذفی بوده، یک بار باخته و یک بار برنده بوده است.پرسپولیس در بازی رفت در ورزشگاه آزادی و مقابل چشم هوادارانش به سختی و با یک گل مشکوک برنده شد.آن زمان محمود فکری سرمربی هوادار بود اما به نظر می رسد این تیم با مسعود شجاعی حریفی خطرناک تر خواهد بود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار