کشتی و وزنه‌برداری

7364
دبیر با لالوویچ و رئیس فدراسیون کشتی چند کشور مذاکره

مذاکرات فشرده استانبول

دبیر با لالوویچ و رئیس فدراسیون کشتی چند کشور مذاکره

علیرضا دبیر در سفر یک روزه خود به استانبول با ننادلالوویچ و روسای فدراسیون کشتی چند کشور دیدار کرد. موضوع مهم دبیر ویزای سفر به آلبانی برای کشتی‌گیران بود.

به گزارش ایران ورزشی علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه رقابت های کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه، به طور جداگانه با رئیس اتحادیه جهانی کشتی و رئیس فدراسیون کشتی آلبانی دیدار و گفت و کرد.

علیرضا دبیر سفری 24 ساعته به استانبول ترکیه داشت و در این سفر خود چند دیدار مهم با روسای فدراسیون کشتی چند کشور و البته نناد لالوویچ رئیس فدراسیون جهانی برگزار کرد.

علیرضا دبیر در جریان رقابت‌های کسب سهمیه المپیک دیدار یک ساعته را با نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی و دولت تورلیخانوف رئیس شورای کشتی آسیا برگزار کرد. در این دیدار دبیر در مورد موضوعات مختلف روز کشتی دنیا از جمله بازی‌های المپیک پاریس، رقابت‌های جهانی اوزان غیر المپیکی، داوری، مسابقات قاره‌ای و جهانی و کشتی ایران و تعاملات مربوطه گفت و گو کرد.

علیرضا دبیر بلافاصله با پریزرنی رئیس فدراسیون کشتی آلبانی که از همدوره‌های کشتی‌گیران سبک وزن کشورمان در دهه 80 محسوب می‌شود، با اشاره به جلسه با نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی و تأکید فدراسیون کشتی ایران بر صدور روادید به جهت حضور در رقابت‌های جهانی زیر 23 سال و جهانی اوزان غیر المپیکی، خاطرنشان کرد، روادید کشتی گیران کشورمان برای حضور در مسابقات یاد شده می‌باید،‌ صادر شود و در این مورد باید قول همکاری لازم را بدهید.

رئیس فدراسیون کشتی آلبانی نیز در پاسخ به دبیر از صحبت با نخست وزیر این کشور و تأکید بر این موضوع که ایران یکی از کشورهای موثر در کشتی جهان است، خبر داد و گفت: نخست وزیر آلبانی قول صدور روادید کشتی گیران کشورمان را برای حضور در این مسابقات داده است.

علیرضا دبیر در سفر خود با سه عضو مهم هیات رئیسه اتحادیه جهانی دیدار کرد. 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های کشتی و وزنه‌برداری