فوتبال ایران

7365
هوادار صفر – پرسپولیس2 ؛48 ساعت در صدر

دبل عیسی خیال سرخ‌ها را راحت کرد

هوادار صفر – پرسپولیس۲ ؛۴۸ ساعت در صدر

پرسپولیس با پیروزی مقابل هوادار تا قبل از پایان بازی استقلال مقابل فولاد صدرنشین خواهد بود.

شنبه 22/2/403، هفته بیست و هفتم لیگ بیست و سوم، ورزشگاه دستگردی اکباتان، ساعت: 18:20 دقیقه ، بدون تماشاگر

هوادار صفر

پرسپولیس 2

گلها: عیسی آل کثیر(15 و 74)

داور: حسن اکرمی

اخطار: مرتاضی منصوری( هوادار)، امید عالیشاه(پرسپولیس)

هوادار: علیرضا حقیقی(۴۱-آرشا شکوری)، مجتبی لطفی، مرتضی منصوری، امین پورعلی، مهدی گودرزی(۴۶-ادریس رحمانی)، امین قاسمی نژاد(۷۷-امیرحسین بهادر)، محسن سفیدچغایی، بابک مرادی(۸۳-مهدی عبدی)، داریوش شجاعیان(۷۷-فرهاد زاوشی)، محمد عباسی و کریم اسلامی

سرمربی: مسعود شجاعی

پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر(۹۰-ابوالفضل بابایی)، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، اوستون ارونوف (۷۸-سعید صادقی)، مهدی ترابی(۸۸-محمد خدابنده لو)، امید عالیشاه(۷۸- وحید امیری)، عیسی آلکثیر(۸۸-وحدت حنانوف)

سرمربی: اوسمار ویرا

پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر اکباتان با بازگشت عالیشاه و حضور اسدبیگی به جای سروش رفیعی محروم  مقابل هواداری قرار گرفت که چهار بازیکن خود را در اختیار نداشت.

نمایش متهورانه تیم هوادار در 15 دقیقه ابتدایی پرسپولیس را شگفتزده کرد.در این دقایق پرس تیم هوادار، خطاهای مکرر بازیکنان پرسپولیس و اشتباهات عجیب مدافعان سرخپوش و عدم تمرکز کافی در بیرانوند  باعث شد میزبان برتر از تیم اوسمار باشد.

با این وجود اولین موقعیت گل جدی را پرسپولیس با توپگیری اورونوف خلق کرد که حقیقی از پس ضربه آل کثیر برآمد.

پرسپولیس اما با دومین حرکت تهاجمی منظم خود در دقیقه 15به گل رسید و با حرکت ترابی و پاس به جلوی ترابی در نهایت با ضربه نهایی آل کثیر پیش افتاد تا بازی را برای خودش راحت کند.

در ادامه بازی متعادل شد و هوادار در دقیقه 24 از غفلت مدافعان پرسپولیس استفاده کرد و کریم اسلامی در موقعیت تک به تک باب یرانوند شانس گلزنی را از دست داد.

پرسپولیس در دقایق 32 تا 34  سه موقعیت عالی گلزنی را از دست داد.دوبار آل کثیر در موقعیت‌های تک به تک توپ را بیرون زد و یک بار هم اورونوف نتوانست دروازه حقیقی را باز کند.

در ادامه باز هم کریم اسلامی موقعیت گل مهم تیمش را از دست داد و بیرانوند مقابل او موفق بود.

در نقطه مقابل نیز بعد از مصدومیت حقیقی و تعویض او پرسپولیس یک شانس گل دیگر ار توسط اورونوف از دست داد تا با برتری حداقلی به رختکن برود.

با شروع نیمه دوم بازی از سوی هر دو تیم تهاجمی آغاز شد اما پرسپولیس فرم نیمه اول را نداشت و هوادار در دقایق 66 و 68 تا آستانه گلزنی یپیش رفت که ضربات نهایی بازیکنان شجاعی دقیق نبود.

با این هشدار بزرگ پرسپولیس دوباره جلو رفت و دو موقعیت دیگر توسط عالیشاه و دانیال ایجاد کرد اما همچنان خطر دریافت گل مساوی دروازه بیرانوند را تهدید می کرد تا اینکه در دقیقه 74 فرار ترابی و پاس به جلوی اسماعیلی فر، پرسپولیس را با ضربه نهایی آل کثیر به گل دوم رساند .

در 20 دقیقه بعد از این گل، بازی از تک و تا افتاد و اندک موقعیت‌های هوادار را هم بیرانوند مهار کرد تا پرسپولیس 59 امتیازی شده و به مدت 48 ساعت در صدرجدول بنشیند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران