فوتبال جهان

7366
الهلال، قهرمان لیگ پرسروصدای عربستان

الهلال، قهرمان لیگ پرسروصدای عربستان

باشگاه الهلال قهرمانی خود را در لیگ عربستان قطعی کرد.

به گزارش ایران ورزشی، تیم الهلال عربستان موفق شد با پیروزی ۴ بر ۱ مقابل الحزم قهرمانی خود را در لیگ عربستان قطعی کند.
با خرج‌های سرسام‌آور و پرسروصدای باشگاه‌های عربستانی پیش از شروع فصل، سرنوشت این دوره لیگ عربستان بیش از سایر فصول برای هواداران فوتبال در نقاط مختلف جهان حائز اهمیت بود. حضور ستارگانی چون کریستیانو رونالدو، نیمار، میتروویچ، سادیو مانه، کریم بنزما و سایر بازیکنان مطرح لیگ‌های معتبر اروپایی، نوید یک رقابت فشرده و نفس‌گیر را بین بزرگان فوتبال عربستان می‌داد. صندوق سرمایه‌گذاری عربستان، با استراتژی تقسیم متعادل منابع مالی بین باشگاه‌های بزرگ این کشور مثل الهلال، النصر، الاتحاد و الاهلی، به دنبال ایجاد یک رقابت پرفشار و نزدیک بود؛ رقابتی که با عملکرد فوق‌العاده شاگردان ژرژ ژسوس در الهلال، خیلی زود به سود پرافتخارترین تیم فوتبال عربستان پایان یافت.
در فاصله سه هفته مانده تا پایان لیگ عربستان و یک هفته پیش از شهرآورد حساس ریاض مقابل یاران رونالدو در النصر، تیم الهلال موفق شد با برتری ۴ بر ۱ مقابل الحزم در خانه قهرمانی خود را قطعی کند. الهلال که در این فصل با ۳۶ پیروزی متوالی، رکورد بیش‌ترین پیروزی متوالی در فوتبال جهان را از آن خود کرده بود، با آمار خارق‌العاده ۲۹ برد و ۲ تساوی در ۳۱ بازی این فصل لیگ عربستان، قهرمانی خود را قطعی کرد. الهلال فرصت این را دارد تا با پیروزی در سه بازی پایانی لیگ عربستان، برای اولین بار در تاریخ از مرز ۱۰۰ امتیاز عبور کند.
در این مسابقه، الکساندر میتروویچ مهاجم صربستانی الهلال با دو گلی که به ثمر رساند، خود را ۲۶ گله کرد و پس از کریستیانو رونالدوی ۳۳ گله، جایگاه خود را در رده دوم برترین گلزنان لیگ عربستان تثبیت کرد. نیمار، ستاره برزیلی و مصدوم الهلال نیز به همراه خانواده خود در جشن نوزدهمین قهرمانی الهلال در عربستان حضور داشت. هدف الهلال پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ، رسیدن به جام پادشاهی عربستان با پیروزی مقابل النصر در فینال این مسابقات خواهد بود.
 

انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان