فوتبال ایران

7371
اوسمار: دوسال پیر شدم

تیم هوادار من را یاد فلومیننزه انداخت

اوسمار: دوسال پیر شدم

سرمربی پرسپولیس گفت: تیم هوادار من را یاد فلمیننزه انداخت. این بازی من را دو سال پیر کرد ولی بازیکنان با قلب‌شان بازی کردند.

به گزارشایران ورزشی و به نقل از  سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اوسمار ویرا پس از کلین‌شیت و پیروزی سرخپوشان در پیکاری که هواداران از تماشای آن محروم بودند، اظهار داشت: اول از همه می‌خواستم به تیم هوادار، بازیکنان و سرمربی‌اش تبریک بگویم، چون بازی را برای ما سخت کردند. سبک بازی هوادار من را یاد تیم فلومیننزه برزیل انداخت. به همین دلیل به آنها بابت طرز بازی کردن‌شان تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: قبل از بازی می‌دانستیم این دیدار من را یکی دو سال پیرتر می‌کند! به خاطر شانس گل‌هایی که در نیمه اول داشتیم می‌توانستیم ساده‌تر بازی را به سود خودمان تمام کنیم. در روزی که از لحاظ تاکتیکی و استراتژی خوب نبودیم مهم این بود که برنده شدیم. در سه بازی اخیر که به‌صورت فشرده برگزار شد، کارمان سخت بود. ۱۰ نفره بازی کردن و نتیجه را برگرداندن کار سختی بود که هفته گذشته انجام دادیم. در روزی که می‌خواستیم بازی نکردیم، ولی بازیکنان با قلب‌شان بازی کردند و به آنهایی که خوب بازی نکردند، کمک کردند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع که فرصت‌طلب نبودن تیمی که دنبال قهرمانی است، توجیهی ندارد، گفت: اگر بازی‌ها را ببریم و این شرایط باشد، اشکالی ندارد. سه بازی بیشتر نمانده و ۲۰ روز و باید به این ۳ بازی فکر کنیم و برای سال آینده اگر من بودم یا هرکس دیگری به جذب بازیکن فکر کنیم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران