فوتبال جهان

7375
شب خوش‌یمن روسونری با گرامیداشت مقام مادر

شب خوش‌یمن روسونری با گرامیداشت مقام مادر

باشگاه میلان به مناسبت روز جهانی مادر دست به یک حرکت خلاقانه زد.

به گزارش خبر ورزشی، شب گذشته در هفته سی و ششم رقابت‌های سری آ ایتالیا، تیم رده دومی میلان موفق شد با حساب پنج بر یک میهمان خود کالیاری را مغلوب کند.
جالب‌ترین اتفاق این بازی اما نه پیروزی تشریفاتی شاگردان پیولی مقابل تیم کلودیو رانیری، بلکه حرکت نمادین و جالب توجه باشگاه میلان در گرامیداشت روز جهانی مادر بود. روز دوازدهم می هر سال، در جهان به عنوان روز مادر نام‌گذاری شده و به این بهانه، بازیکنان میلان در رقابت شب گذشته در رقابت با کالیاری به جای استفاده از نام خود در پشت پیراهن، با نام خانوادگی مادران خود وارد زمین شدند. حضور یازده بازیکن اصلی روسونری در این مسابقه از هفت ملیت مختلف با نام خانوادگی مادران خود در ورزشگاه سن سیرو، یکی از شب‌های به یاد ماندنی فصل میلان را رقم زد.
نکته جالب در خصوص این مسابقه، عملکرد فوق‌العاده رافائل لیائو با پیراهن مادر خود در زمین بود؛ ستاره پرتغالی میلان که در ابتدای نیمه دوم وارد زمین شده بود، با نام خانوادگی مادر خود یعنی «کونسیسائو» موفق به ثبت یک گل و یک پاس گل شد. این در حالی است که سرجیو کونسیسائو، سرمربی فعلی باشگاه پورتو یکی از گزینه‌های اصلی هدایت میلان در فصل آینده است و در نشست خبری پس از مسابقه، استفانو پیولی به شوخی گفت: «اگر می‌دانستم لیائو با این پیراهن وارد زمین می‌شود اجازه بازی به او نمی‌دادم!»
شش باشگاه دیگر سری آ یعنی جنوا، تورینو، کالیاری، ورونا، لچه و اودینزه نیز این هفته با کاری مشابه از مقام مادر تجلیل کردند. هفته گذشته در فوتبال اسپانیا هم بازیکنان ختافه به جای کودکان و نوجوانان حاضر در مراسم ابتدای بازی، دست در دست مادران خود وارد زمین شدند تا پیش از یک رقابت حساس، از زحمات خانواده خود قدردانی کرده باشند.

انتهای پیام/
دیدگاه ها