منهای فوتبال

7391
اسماعیل نژاد:مسابقه همه دغدغه ام است

فعلا خطر حذف از المپیک تهدیدم نمی کند

اسماعیل نژاد:مسابقه همه دغدغه ام است

حمیده اسماعیل نژاد رکورددار ۱۰۰ متر ایران با اینکه هدفش رکوردزنی در المپیک و صعود به نیمه نهایی است اما حالا برای قطعی کردن سهمیه اش یک نگرانی دارد:«امیدوارم شرایطی پیش بیاید تا در مسابقات با امتیاز زیاد شرکت کنیم. چرا که یک ماه بیشتر فرصت نداریم و نباید سهمیه المپیک را برای دقیقه ۹۰ بگذاریم.»

مهری رنجبر/حمیده اسماعیل نژاد، رکورددار 100 متر زنان ایران، همه دغدغه اش دویدن در مسابقه بین المللی با امتیاز زیاد است. امتیاز زیاد برای حفظ رنکینگ و قطعیت سهمیه المپیک پاریس:« حالا همه فکر و ذکر من مسابقه است. امیدوارم شرایطی پیش بیاید تا در مسابقات با امتیاز زیاد شرکت کنیم. چرا که یک ماه بیشتر فرصت نداریم و نباید سهمیه المپیک را برای دقیقه 90 بگذاریم.»

او البته این هفته با بدشانسی تمام، مسابقه در قبرس را از دست داده:«ما برای یکسری مسابقه برنامه ریزی کرده ایم. اما متاسفانه مسابقه پنج شنبه در قبرس را به خاطر تکمیل لاین ها از دست دادم، ما برای  مسابقه های اروپایی هم مشکل ویزای شینگن داریم و همین مساله دردسر ساز شده  و این دغدغه مرا نگران کرده است. امسال، سال المپیک است و همه برای تصاحب سهمیه به تکاپو افتاده اند تا مسابقات معتبر را از دست ندهند.»

رکورددار 100 متر ایران البته هنوز به ماندن در لیست مسافران پاریس خیلی امیدوار است:«من نفر 38 رنکینگ جهانی بودم و بعد با سقوط دو پله ای حالا نفر 40 رنکینگ جهانی هستم و با حضور 56 نفر اول 100 متر در رنکینگ جهانی، با اینکه دو پله پایین آمده ام اما هنوز روی لبه پرتگاه نیستم و خطر حذف از المپیک مرا تهدید نمی کند و امیدوارم با حضور در چند مسابقه و حفظ رنکینگم  سهمیه ام قطعی شود.»

دونده 100 متر ایران برای پیدا کردن مسابقه به تکاپو افتاده است:« من برای اینکه فرصت از دست نرود، دو، سه روزی است که با فدراسیون در تماس هستم تا بتوانم حضورم درمسابقه ای را نهایی کنم. البته به خاطر شلوغی کار سخت شده است.»

حمیده اسماعیل نژاد با اینکه مشکل مسابقه دارد، اما برای هدفش برای المپیک را فراموش نکرده :« با اینکه نگرانی ام مسابقه و جمع آوری امتیاز است اما وضعیت بدنی ام خوب است  و امیدوارم هم رکورد 100 متر ایران را باز بزنم و هم در المپیک اولین دختر دونده ایرانی باشم که از دور مقدماتی صعود می کنم.»

به نظر او امسال دوومیدانیف سال پرچالشی داشته:« ما امسال سال پرچالش و بی ثباتی داشتیم.  اگر بی ثباتی مدیریت در فدراسیون نبود  قطعا تعداد سهمیه های المپیک ما بیشتر می شد. حالا هم امیدوارم در این یک ماه با تعیین رئیس فدراسیونف هر 6 شانس سهمیه، مسافر پاریس شوند.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال