فوتبال ایران

7394
آرفی:هیچ تیمی نتوانسته مثل هوادار  مقابل پرسپولیس موقعیت گل خلق کند

حاشیه ها در خصوص حقیقی را نمی فهمم

آرفی:هیچ تیمی نتوانسته مثل هوادار مقابل پرسپولیس موقعیت گل خلق کند

دوست داریم دورتموند قهرمان اروپا شود

ارفی مهاجم آلمانی تیم پرسپولیس از این نکته به عنوان نقطه عطف تیم هوادار صحبت به میان می اورد که سبک فوتبال تیم هوادار از رماتن حضور مسعود شجاعی تغییر کرده و در لیگ معتقد است هیچ تیمی مانند هوادار نتوانسته موقعیتهای گل زیادی را مقابل پرسپولیس فراهم سازد .

ناصر قراگزلو/اشپیتیم آرفی مهاجم اسبق پرسپولیس که اخیرا به عنوان مربی هوادار در کنار مسعود شجاعی به هدایت تیم بنفش پوش هوادار مشغول است نکات بسیار جالبی را در رابطه با بازی هوادارو پرسپولیس مطرح می سازد که خواندنش خالی از لطف نیست .

*بازی خیلی پر موقعیتی بود که در نهایت با اختلاف دو گل به پرسپولیس واگذارش کردید؟

واقعا بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم اما فکر می کنیم مقابل تیم هوادارتاکنون هیچ تیمی نتوانسته چهار موقعیت گل صددرصد خلق کند که این امر نشان می دهد تیم هوادار مانند گذشته فوتبال بزن زیرش را انجام نمی دهد وقدرت تاکتیکی زیادی پیدا کرده و فوتبال کاملا تاکتیکی و رو به جلویی را ارایه می دهد که هر شخصی که بازی تیم ما را می بیند از تماشای نمایش فوتبال هوادار لذت می بردمثلا خود علیرضا حقیقی مانند یک پلی میکر در تیم ما کار می کند.مرادی یک فرصت و دو سه فرصت کریم اسلامی بختهای صددرصد گلزنی ما بودند که متاسفانه هدر رفتند .

*حرفتان درست است اما پرسپولیس هم هفت هشت موقعیت گلزنی در مقابل تیمتان داشت !

هفت هشت موقعیت را که موافق نیستم اما فکر می کنم عادلانه این بود که بازی ما با پرسپولیس مساوی شود و حق هوادار باخت نبود .

*برای مهره های کلیدی پرسپولیس برنامه داشتید ؟

بله برای خنثی کردن بازیکنان کلیدی پرسپولیس برنامه داشتیم و مثلا دیدید که اورنوف را کاملا مهار کردیم و برای بقیه بازیکنان خطرناک پرسپولیس هم برنامه داشتیم اما به هر حال همه می دانند که پرسپولیس بهترین تیم ایران است و سخت است که همه توانایی های این تیم را در بازی تان مهار کنید.

*بعد از بیرون رفتن علیرضا حقیقی هم بعضی از حاشیه ها پیرامون این تیم به وجود آمد ؟

حاشیه ها همیشه در فوتبال ایران وجود داشته اما علیرضا واقعا مصدوم شد و باور کنید دوقلوی پایش به شدت آسیب دید و حالا باید ببینیم شرایطش برای بازی بعدی مان چه می شود و همه دیدند که دو سه فرصت گل خیلی خوب و صددرصد را هم از پرسپولیس با مهارت و تجربه اش گرفت حالا با این اوصاف من نمی دانم حاشیه در مورد علی برای چیست و اساسا چقدر درست است.

*قبول دارید غیبت سروش هم به سود تیمتان تمام شد ؟

نه من این طور فکر نمی کنم چون پرسپولیس بازیکنان خوب دیگری دارد که انها هم از توانایی خاصی برخوردارند.

*شما فکر می کنید کدام یک از دو تیم سرخابی شانس بیشتری برای قهرمانی دارند؟

شانس دو تیم پنجاه پنجاه است اما خودم از آنجا که قبلا بازیکن پرسپولیس بودنم شخصا دوست داریم پرسپولیس قهرمان شود چون این تیم را به لحاظ کیفی و فنی تیم خیلی خوبی می بینم .

*در خصوص جام حذفی که هنوز تیمتان در ان باقی مانده چه نظری دارید؟

هدف ما قهرمانی در جام حذفی است وفقط به برد مقابل گل گهردر بازی بعدی مان فکر می کنیم.

*تو به عنوان یک آلمانی در خصوص بازی دورتموند و رئال مادرید چه نظری داری؟

اول از همه بگویم که در بازی برگشت معلوم نشد چرا گل دوم بایرن مردود اعلام شد اما من کلا طرفدار سرسخت دورتموند هستم و فکر می کنم دورتموند توانایی برد مقابل رئال مادرید و قهرمانی اروپا را دارد چه بسا که قبلا هم موفق به انجامش شده است .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران