فوتبال جهان

7396
خاص‌ترین هوادار جهان را بشناسید

۱۳ هزار کیلومتر و ۱۶۲ ورزشگاه

خاص‌ترین هوادار جهان را بشناسید

یکی از هواداران باشگاه لوتون تاون انگلیس برای حضور در ورزشگاه‌های مختلف، جاده‌های مختلف انگلستان را رکاب زده است.

ایلیا بهزاد اول/یکی از هواداران باشگاه لوتون تاون در این فصل لیگ برتر انگلیس با انگیزه و پشتکار بالای خود، جامعه فوتبال این کشور را تحت تأثیر قرار داد. مارک کراوتر ۵۷ ساله، در طول سه فصل اخیر به ۱۶۲ ورزشگاه انگلیس سفر کرده و بازی‌های مختلفی را تماشا کرده است اما این، همه ماجرا نیست. کراوتر، برای آگاهی‌بخشی مردم از مسائل مربوط به سلامت روان و جمع‌آوری پول برای خیریه، با دوچرخه به نقاط مختلف انگلیس برای مسابقات فوتبال این کشور سفر کرده بود.
در زمان همه‌گیری کرونا، کراوتر با افسردگی شدید و اعتیاد به مواد مخدر دست و پنجه نرم می‌کرد، این موضوع باعث شد که هوادار باشگاه لوتون، برای بیرون کشیدن خود از وضعیت بحرانی احساس مسئولیت کند.

احساس مسئولیت کراوتر، نه تنها خود این فرد بلکه جامعه هواداران فوتبال در انگلیس را تحت تاثیر قرار داد. او به عنوان یکی از هواداران باشگاه قدیمی‌ و ریشه‌دار لوتون، تصمیم گرفت با دوچرخه‌سواری در جاده‌های انگلیس و پیمودن مسیرهای طولانی، برای خیریه‌های مربوط به سلامت روان در کشور پول جمع‌آوری کند.
کراوتر در سال ۲۰۲۳ به ۱۱۸ ورزشگاه فوتبال در انگلیس و ولز سفر کرد و با خیریه‌های مختلف در این مسیر قرارداد امضا کرد. در پایان فصل گذشته چمپیونشیپ، لوتون تاون تیم موردعلاقه وی برای اولین بار از سال ۱۹۹۲ راهی سطح اول فوتبال انگلیس شد و کراوتر تصمیم گرفت مسیر خود را با سفر به ورزشگاه‌های لیگ برتر انگلیس نیز ادامه دهد.

او در این راه، بیش از ۱۳۰۰۰ کیلومتر رکاب زده است که برای دوچرخه‌سواران حرفه‌ای نیز عددی بی‌نظیر محسوب می‌شود. او در طول این فصل، ۳۶ هزار پوند پول برای کمک به خیریه‌های مربوط به آگاهی‌بخشی در حوزه سلامت روان کمک کرد.
روز شنبه، آخرین پرده از مسیر طولانی مارک کراوتر در جاده‌های انگلیس برای افزایش سلامت روان مردم این کشور اجرا شد. لوتون که در ورزشگاه لندن میهمان وستهم بود، با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل این تیم مغلوب شد تا شانس زیادی برای بقا در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر انگلیس نداشته باشد. در کنار اشک‌های راب ادواردز سرمربی موفق لوتون و حمایت همه‌جانبه هواداران این تیم از بازیکنان در خانه وستهم، حضور کراوتر در ورزشگاه برای پایان دوره الهام‌بخش و خاص دوچرخه‌سواری برای جمع‌آوری پول نیز قابل توجه بود. سفر طولانی کراوتر، پس از این مسابقه سوژه صفحه رسمی لیگ برتر انگلیس در فضای مجازی شد تا هواداران فوتبال در جهان، با اراده و انگیزه جالب توجه یک هوادار فوتبال در آگاهی بخشی به دیگران آشنا شوند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان