رزمی

7435
سرمایه‌سوزی به سبک فدراسیون کاراته

دلخوری گنج‌زاده از بی‌تفاوتی مسئولان

سرمایه‌سوزی به سبک فدراسیون کاراته

سجاد گنج‌زاده دارنده طلای کاراته المپیک توکیو به سیم آخر زد.


به گزارش ایران ورزشی؛ او که قبلاً هم از بدقولی‌ها و شرایط نامساعد کاراته گلایه کرده بود، حالا معتقد است نه تنها صحبت‌هایش باعث به فکر افتادن مسئولان نشده است بلکه آنها بعد از این انتقادها برای او گارد گرفته‌اند. حالا کار به جایی رسیده است که بدقولی مسئولان باعث بی‌انگیزگی این ملی‌پوش شده و به گفته خودش امسال قصد حضور در تیم ملی را ندارد، ماندن یا خداحافظی‌اش از ورزش قهرمانی هم چیزی است که او فعلاً به آن پاسخ سربالا می‌دهد. در شرایطی که گنج‌زاده هیچ وقت حاضر به تعامل با خبرنگاران و مصاحبه نیست به سراغ شهرام هروی سرمربی تیم ملی رفتیم تا از طریق او پیگیر این موضوع شویم.

هروی هم در واکنش به صحبت‌های گنج‌زاده مبنی بر عدم تمایل برای حضور در اردوهای تیم ملی گفت: «گنج‌زاده از قول‌هایی که در این سال‌ها به او داده‌اند و عملی نشده، ناراحت است. سجاد افتخار این رشته و شناسنامه کاراته ایران است، مگر می‌شود که نباشد؟ یک سری صحبت‌هایی شده است مبنی بر اینکه مشکلاتش حل شود و به اردوها بیاید، باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. هروی همچنین درباره احتمال خداحافظی همیشگی او از تیم ملی کاراته گفت: «به هرحال او یک ورزشکار است، کار دیگری نمی‌تواند بکند و تیم ملی خانه او است.»

همچنین در شرایطی که مخاطبان این رشته خواستار روشن شدن تکلیف این موضوع هستند، سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون حاضر به پاسخگویی در این باره نشد و اظهارنظر درباره این موضوع را به بعد موکول کرد: «فعلا نمی‌خواهم دراین‌باره صحبت کنم.» او حتی در واکنش به این سؤال که آیا تلاشی برای برطرف شدن مشکلات گنج‌زاده و بازگشت او صورت می‌گیرد، گفت: «بعدا خدمت‌تان عرض می‌کنم!» در چنین شرایطی حالا معلوم نیست منظور طباطبایی از بعداً دقیقاً چه موقع است!


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های رزمی