فوتبال ایران

7436
روشن: امیدوارم اتفاقات غیرمنتظره‌ای برای استقلال نیفتد

نکونام نتیجه نگیرد خطیر را علم می‌کنند

روشن: امیدوارم اتفاقات غیرمنتظره‌ای برای استقلال نیفتد

حسن روشن، پیشکسوت استقلال بازی با فولاد را حساس می‌داند و معتقد است هریک از چهار بازی آخر آبی‌ها، حکم فینال دارد.

به گزارش ایران ورزشی؛ او همچنین به رغم اینکه پرسپولیس اوسمار را تیم بهتری می‌داند، معتقد است استقلال قهرمان این فصل است.
 
  روند درمان‌تان چطور پیش می‌رود؟
خدا را شکر بهتر هستم. سرخرگی که آمبولی کرده بود با عمل جراحی درست شد ولی سیاهرگم هنوز با مشکل مواجه است که با دارو در حال درمان است و خدا به خیر کرد. از مردم عزیز ممنونم که دعایم کردند، فعلاً با عصا راه می‌روم و امیدوارم شرایط به خوبی پیش برود.


 فولاد امروز می‌تواند استقلال را به زحمت بیندازد؟
همه تیم‌ها توانایی این را دارند که استقلال را به زحمت بیندازند اما مهم این است که اگر گلی زده می‌شود بتوانند نتیجه را حفظ کنند نه اینکه مثل بازی با ذوب‌آهن، استقلال مساوی کند و در لحظات پایانی تساوی را با برد عوض کند. چنین تیم‌هایی وقتی جلوی استقلال قرار می‌گیرند، خیالشان راحت می‌شود و بازی را رها می‌کنند که این موضوع در نهایت به نفع استقلال می‌شود. چهار بازی آینده به خصوص بازی با نساجی برای استقلال حکم فینال را دارد.  فولاد تیمی است که نکونام قبلاً آنجا بوده است، هم جواد روی آنها شناخت دارد و هم آنها می‌خواهند جلوی نکونام کم نیاورند، بنابراین بازی با فولاد حساس است.


 شانس کدام تیم را برای قهرمانی این فصل بیشتر می‌دانید؟
وقتی استقلال مقابل تراکتور مساوی کرد، پرسپولیس می‌توانست با برد سپاهان در کورس قهرمانی خود را جلو بیندازد اما همان جا با از دست دادن این فرصت قهرمانی را از دست داد. پرسپولیس تیم بسیار خوبی بوده و از نظر بازی حتی از استقلال هم بهتر است. استقلال بازی‌ها را با زحمت می‌برد اما در نهایت استقلال قهرمان است، هر چند فوتبال نامرد بوده و امیدوارم اتفاق غیرمنتظره‌ای در ۴ بازی آینده رخ ندهد.


 نقطه قوت استقلال نکونام را در این فصل چه می‌دانید؟
نقطه قوت استقلال این فصل، نداشتن ستاره است. همین موضوع تیم را یکدست کرده و همه در کنار هم زحمت می‌کشند. از طرفی این دو خارجی که سرشان با خطیر دعوا بود، نکونام را روسفید کردند و تا اینجا با عملکرد خوبشان به تیم کمک کردند.


 رفتن علی خطیر تصمیم درستی بود؟
با عوض شدن مالکان باشگاه استقلال مشخص بود که تیم هم باید زیر و رو شود که اولین ترکش به علی خطیر خورد اما یک جای کار می‌لنگد و الان اگر تیم یک درصد نتیجه نگیرد، مخالفان نکونام رفتن خطیر را علم می‌کنند و نبودن او را دلیل بر عدم قهرمانی می‌دانند. به هرحال تصمیم‌گیرنده مالکان استقلال هستند اما امیدوارم روند به گونه‌ای باشد که هیأت مدیره و مدیر جدید را انتخاب کرده و کمیته فنی را روی کار بیاورند تا انتخاب‌ها بر اساس رفاقت نباشد و همه چیز اصولی پیش برود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران