فوتبال ایران

7449
نورمحمدی :پرسپولیس بی محابا و ریسکی بازی می کند

جاماندن مدافعان کناری فشار روی کنعانی زادگان و گولسیانی را مضاعف ساخته

نورمحمدی :پرسپولیس بی محابا و ریسکی بازی می کند

استقلال خوزستان با تقویتی که شده در نیم فصل دوم متحول شده و خطرناک است

مدافع اسبق پرسپولیس معتقد است شرایط پرسپولیس به گونه ای است که بازیکنان این تیم رامجبور می سازد به نوعی ریسکی و به شکل خطرناکی بازی کرده و گاها موقعیتهایی را هم به حریفان بدهند .

 

ناصرقراگزلو/رضا نورمحمدی مدافع اسبق پرسپولیس معتقد است پرسپولیس بعه دلیل شرایط خاصی که در جنگ قهرمانی با رقیب دیرینه اش دارد به نوعی ریسکی بازی می کند که ممکن است خطراتی را در برداشته باشد .

*بازی خیلی هجومی را از پرسپولیس شاهد بودیم اما چرا فرصتهای زیادی را پرسپولیس از دست داد؟!

به هر حال پرسپولیس به دلیل شرایط خاصی که دارد بی محابا حمله می کند چون فقط باید سه امتیاز را کسب کند و از جنگ قهرمانی دور نماند این مساله به هر حال موجب می شود پرسپولیس به گونه ای ریسکی هم بازی کند که موجب می شود تیمهای حریف هم گاها صاحب موقعیتهای خطرناکی شوند.تیم هوادار هم از زمانی که شجاعی مسولیت سرمربیگری اش را برعهده گرفته واقعا نتایج خوبی گرفته و تبدیل به تیم هجومی شده است به همین دلیل گاها حملات خطرناکی هم روی دروازه پرسپولیس داشتند که کنعانی زادگان و گولسیانی را به زحمت می انداختند چون این دو مدافع به نوعی در حملات تیم هوادار تنها بودند.

*در خصوص تیم استقلال خوزستان حریف آینده پرسپولیس چه نقدی دارید ؟

تیم استقلال خوزستان تیم خوبی است که مقابل سپاهان بازی بسیار خوبی را ارایه داد و این تیم قدرتمند را متوقف کرد .استقلال خوزستان با بازیکنان ازبکستانی و چند چهره دیگرش در نیم فصل دوم پوست انداخته و متحول شده است به همین دلیل می تواند برای پرسپولیس هم خطرناک باشد چون به دنبال بقا است و چیزی هم برای از دست دادن نداردهر چند من معتقدم قهرمانی به هفته آخر کشیده خواهد شد .

*در رابطه با بازی اورونوف که نتوانسته مانند بازی مقابل نساجی آن درخشش بالا را داشته باشد چه توضیحی دارید؟

اورونوف یکی دو موقعیت در مقابل هوادار داشت که آرشا آنها را مهار کرد اما شایدبه نظر روحی کمی پایین آمده است به همین دلیل شاید با تغییر جایش در چند پست مختلف و سپردن موارد تاکتیکی مختلف می توان دوباره از اورونوف بهترین بهره راگرفت و شاهد درخشش او بود .

*غیبت سروش چه تاثیری در بازی مقابل هوادار در ترکیب پرسپولیس داشت؟

سروش یک بازیکن طراح است که غیبتش در پرسپولیس تا حدودی تاثیر گذار بود چون به هر حال با بازیسازی و شکل بازی سروش حملات تیم به خوبی به زمین حریف انتقال پیدا می کند و تیم نظم و هارمونی بهتری پیدا می کند.

*به نظرتان اوسمار باید حفظ شود ؟

بعد از اینکه یحیی رفت اوسمار تیم را در اختیار گرفت و البته با وجود جذب چندین بازیکن خوبی که در زمان یحیی نبودند و دستش هم باز بود نتایج خوبی را کسب کرد به همین دلیل و از انجا که اوسمار شناخت صددرصدی دارد باید حفظ شود .

*به عنوان مدافع سابق ضعف مدافعان تیم پرسپولیس را در چه مواردی می دانید؟

به نظرم مدافعان کناری ما بی محابا حمله می کنند و این مساله موجب می شود مهاجمان حریف با مدافعان میانی ما تنها شوند مساله ای که باید به کمک هافبکهای دفاعی و بازگشت سریع مدافعان کناری ما در ضد حملات حریفان جبران شود و در بازیهای بعدی مشکللات دفاعی دیده شده دیگر تکرار نشود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران