ورزش جهان

7466
تن هاخ: یک لحظه هم پشیمان نشدم

چالش منچستریونایتد بزرگ را دوست دارم

تن هاخ: یک لحظه هم پشیمان نشدم

سرمربی یونایتد می گوید می دانسته با چه چالش هایی در یونایتد مواجه است و آن را مشتاقانه انتخاب کرده است

به گزارش ایران ورزشی اریک تن هاخ می گوید هیچ وقت از قبول مربیگری در منچستریونایتد پشیمان نشده با وجود مشکلات زیادی که این باشگاه بزرگ دارد. مربی هلندی یک سال دیگر قرارداد دارد اما به خاطر نتایج ضعیف که آخرین آنها باخت 4 بر صفر هفته گذشته مقابل کریستال پالاس و شکست این هفته مقابل آرسنال بود، به شدت زیر فشار است. یونایتد به رده هشتم سقوط کرده و شانس زیادی برای رسیدن به سهمیه های اروپایی ندارد، شایعات زیادی مطرح شده درباره اینکه سر جیم راتکلیف شاید در نیمکت تیم تغییراتی ایجاد کند.

تن هاخ گفت:«حتی یک ثانیه هم پشیمان نشده ام. این باشگاه خیلی بزرگ است و تا وقتی در آن قرار نگیرید نمی دانید با چه چالش هایی مواجه می شوید، من این چالش را می خواستم.»

تن هاخ در فصل اول کارش قهرمان جام اتحادیه شد و به شش سال بی جامی شیاطین سرخ پایان داد، او همچنین به فینال جام حذفی رسید و در لیگ برتر سوم شد. مربی سابق آژاکس می گوید آن موفقیت ها بیش از حد انتظار بوده و بخش مهمی از ناکامی این فصل به خاطر روند وحشتناک مصدومیت ها است که تن هاخ را مجبور کرده بارها زوج دفاعی اش را تغییر بدهد و کاری کرده که در تمام فصل یک مدافع چپ تخصصی و قابل اتکا نداشته باشد.

منتقدان مربی 54 ساله می گویند اینکه تیم در 9 بازی آخرش تنها یک برد داشته، به استثنای وقت اضافه و ضربات پنالتی، هیچ عذری برای او باقی نمی گذارد. بعد از باخت پالاس گفته می شد بازیکنان دیگر همراه مربی تیم نیستند اما او گفت:«روحیه تیمی عالی است، تقریبا در هر بازی می جنگند. البته بازی با پالاس فرق می کرد و من هم خیلی ناامید شدم اما بازی های دیگر مبارزه می کردند و من کوچکترین تردیدی ندارم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های ورزش جهان