فوتبال جهان

7470
قدردانی ویژه هواداران پورتو از شاهزاده پارسی

قدردانی ویژه هواداران پورتو از شاهزاده پارسی

هواداران پورتو در فضای مجازی از عملکرد مهدی طارمی در آخرین بازی خود با لباس پورتو تمجید کردند.

به گزارش ایران ورزشی، خداحافظی مهدی طارمی با هواداران پورتو در دیدار شب گذشته مقابل فامالیسائو، تبدیل به یکی از موضوعات اصلی فوتبال پرتغال شده است.
پس از قطعی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر، ستاره ایرانی پورتو مغضوب سرجیو کونسیسائو سرمربی این تیم و هواداران باشگاه شده بود اما در آخرین بازی خانگی وی با لباس پورتو، با درخشش خود تحسین هواداران پورتو را برانگیخت. در حالی که رقابت دو تیم پورتو و فامالیسائو تا دقیقه ۹۰+۷ با حساب تساوی یک بر یک در جریان بود، مهدی طارمی با یک ضربه سر مطمئن تبدیل به تعویضی طلایی سرجیو کونسیسائو شد و سه امتیاز شیرین با درخشش شاهزاده پارسی به حساب پورتوی رده سومی واریز شد. اشک‌های مهدی طارمی در آخرین بازی خود با پیراهن پورتو در ورزشگاه دراگائو، واکنش‌های زیادی را در رسانه‌های اروپایی و به ویژه فضای فوتبال پرتغال به همراه داشت.
فابریزیو رومانو، مشهورترین خبرنگار حوزه نقل و انتقالات فوتبال جهان با انتشار ویدیوی اشک‌های مهدی طارمی نوشت: «مهدی طارمی که در پایان فصل پورتو را ترک می‌کند، به این شکل در بازی امشب تیمش اشک ریخت؛ او به صورت آزاد در پایان فصل به اینتر می‌پیوندد و این قرارداد از بهمن ماه قطعی شده است.»
یکی از صفحه‌های مشهور هواداری باشگاه پورتو اینطور به گلزنی طارمی واکنش نشان داد: «امروز آخرین بازی طارمی با پیراهن پورتو در دراگائو بود و او به ما یک برد با گل پیروزی‌بخش دقیقه ۹۸ هدیه کرد؛ ممنون برای همه چیز مهدی. ما هیچگاه تو را فراموش نخواهیم کرد!»
یک هوادار تیم پورتو که به عملکرد طارمی در نیم‌فصل دوم انتقاد داشته هم واکنشی جالب به گل طارمی داشت: «من باید در فضای مجازی به صورت عمومی از مهدی طارمی عذرخواهی کنم، من در چند هفته اخیر به طور مداوم از وی انتقاد کردم و امروز مشخص شد که انتقادات من غیرمنصفانه بوده است. او همه چیز را برنده شد و با اشک پورتو را ترک کرد؛ از او ممنونیم و برایش آرزوی موفقیت داریم.»
مهدی طارمی در ۱۸۰ بازی برای پورتو از سال ۲۰۲۰، موفق شد ۹۰ گل برای این تیم به ثمر برساند و با این تیم به شش جام مختلف رسید. 

انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان