فوتبال ایران

7474
بحث تمدید قراردادها در پرسپولیس باعث سوء تفاهم شد

بازیکنان منتظر دعوت درویش

بحث تمدید قراردادها در پرسپولیس باعث سوء تفاهم شد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد با تمام بازیکنانی که قراردادشان تمام شده تمدید کند اما انفعال اخیر باشگاه باعث سوء تفاهم شده است.

محمد قراگزلو/باشگاه پرسپولیس و مدیرانش اصراردارند که با همه بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده تمدید خواهند کرد اما مشخص نیست چرا پروسه این مهم اینقدر کند پیش می رود یا اصلا متوقف می شود.

 در ابتدا تصور می شد برخی بازیکنان به خاطر عدم دریافت مطالبات شان هیچ قصدی برای پا پیش گذاشتن در این زمینه ندارند اما بعد از تعیین تکلیف مالکیت باشگاه حالا خود بازیکنان هستند که از میران باشگاه در این باره سوال می کنند.

بعد از اینکه باشگاه پرسپولیس نام مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر و مهدی ترابی را در صدر لیست تمدیدی های خود قرار داد و مذاکرات اولیه با این بازیکنان انجام شد مدتی است هیچ اسم دیگری از باشگاه بیرون نیامده و همین مساله باعث بروز برخی سوء تفاهم ها بین بازیکنان شده است.

در واقع سکوت فعلی باشگاه و انفعال بیش از حد مدیران باشگاه که بخشی از آن مربوط به بازی های فشرده پرسپولیس در هفته های جاری و حساسیت به وجود آمده در کورس قهرمانی بوده  باعث این سوء تفاهم شده و برخی بازیکنان پیش خودشان فکر کرده اند که باشگاه آنها را نمی خواهد که هیچ خبری از آنها نگرفته و برای مذاکره تمدید نمی کند.

به همین خاطر برخی بازیکنان پرسپولیس اخیرا در حاشیه تمرین تیم خود این مساله را با یکی از مدیران باشگاه در میان گذاشتند که آن مقام مسوول تاکید کرده باشگاه همه آنها را می خواهد اما از آنجایی که شخص رضا درویش مذاکرات را انجام می دهد و پیش می برد باید بین کارهای روزمره خود وقتی برای جلسه با این بازیکنان تعیین کند و پروسه تمدید  را پیش ببرد که هنوز چیزی اعلام نکرده.

قرارداد 12 بازیکن پرسپولیس در پایان فصل جاری تمام خواهد شد و به احتمال بسیار زیاد یازده بازیکن از این جمع تمدید خواهند کرد مگر اینکه اتفق غیر منتظره ای رخ دهد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران