فوتبال جهان

7476
خشم بی‌سابقه سرمربی تاتنهام از هواداران خودی

خشم بی‌سابقه سرمربی تاتنهام از هواداران خودی

سرمربی تاتنهام در خصوص تمایل برخی از هواداران این تیم به شکست مقابل منچسترسیتی صحبت کرد.

به گزارش ایران ورزشی، در رقابتی معوقه و حساس از هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس، تیم تاتنهام امشب در ورزشگاه خانگی خود میزبان منچسترسیتی است. مسابقه این دو تیم، نقشی تعیین‌کننده در کورس نزدیک و جذاب قهرمانی این فصل لیگ برتر انگلیس دارد و در صورتی که تاتنهام بتواند مقابل سیتی امتیاز کسب کند، آرسنال شانس اول قهرمانی در هفته پایانی لیگ برتر انگلیس خواهد بود.
داستان این بازی اما با توجه به رقابت دیرینه دو باشگاه آرسنال و تاتنهام، کمی پیچیده است. هواداران سفیدهای شمال لندن، در هفته‌های اخیر بارها این موضوع را بیان کرده‌اند که ترجیح می‌دهند از حضور در لیگ قهرمانان اروپا باز بمانند تا اینکه موجب قهرمانی توپچی‌ها شوند. این در حالیست که با توجه به تساوی شب گذشته لیورپول و استون ویلا، تاتنهام هنوز روی کاغذ شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا را دارد و تیم آنژه پوستکوغلو در صورت پیروزی در دو بازی آینده و شکست استون ویلا مقابل کریستال پالاس در هفته پایانی، سهمیه حضور در معتبرترین رقابت اروپایی فوتبال را کسب می‌کند.
در روزهای اخیر، ویدیوهای مختلفی از هواداران تاتنهام در ورزشگاه خانگی این تیم و شهر لندن منتشر شد که در حال تشویق کردن منچسترسیتی هستند. این موضوع، اصلا به مذاق سرمربی استرالیایی تاتنهام خوش نیامد و با واکنش تند آنژه پوستکوغلو در نشست خبری پیش از رقابت با منچسترسیتی منجر شد: «اگر شبکه‌های مجازی را رصد کنید فکر می‌کنید ۹۹ درصد هواداران تاتنهام می‌خواهند برابر سیتی ببازیم، اما این نشان دهنده حقیقت و دنیای واقعی نیست. لطفا این را به من نگویید، من ایده رقابت با آرسنال را درک می کنم ولی هیچ کس نمی‌خواهد شکست تیمش را ببیند. مردم می‌توانند همینطور احساس کنند، اما من ثابت و قوی و معتقدم که برای این باشگاه مهم است که به جایی که می‌خواهد برسد. فردا یک بازی داریم که می‌خواهیم برنده شویم. ما فوتبال خود را بازی خواهیم کرد و خواهیم دید که ما را به کجا خواهد برد.»
منچسترسیتی در صورت پیروزی در بازی امشب، با تعداد بازی برابر نسبت به آرسنال به صدر جدول لیگ برتر انگلیس می‌رسد؛ شاگردان پپ در هفته پایانی میزبان وستهم هستند و آرسنال نیز باید در ورزشگاه امارات به مصاف اورتون برود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان