فوتبال جهان

7524
سنگربان ذخیره، کلید قهرمانی سیتی!

سنگربان ذخیره، کلید قهرمانی سیتی!

منچسترسیتی با پیروزی مقابل تاتنهام، یک قدم به قهرمانی لیگ برتر انگلیس نزدیک شد.

به گزارش ایران ورزشی، دیدار معوقه و حساس هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس، با برتری دو بر صفر منچسترسیتی در خانه تاتنهام به پایان رسید.
در حالی که هواداران تاتنهام انتظار زیادی از بازیکنان خود برای کسب امتیاز از شاگردان پپ گواردیولا و کمک به قهرمانی رقیب دیرینه خود یعنی آرسنال نداشتند، شاگردان آنژه پوستکوغلو در این مسابقه عملکرد قابل قبولی از خود نشان دادند و فرصت‌های زیادی برای باز کردن دروازه سیتی داشتند. پس از پایان بازی نزدیک و متعادل در نیمه اول با تساوی بدون گل، این تیم منچسترسیتی بود که با دو گل ارلینگ هالند، آقای گل قطعی این فصل لیگ برتر انگلیس در دقایق ۵۱ و ۹۰+۱ به پیروزی رسید.
این مسابقه حساس و تماشایی، یک ستاره غیرمنتظره داشت؛ اشتفان اورتگا. دروازه‌بان ذخیره منچسترسیتی که پس از مصدومیت ادرسون در دقیقه ۶۹ وارد زمین شد و با مهارهای فوق‌العاده خود در چند صحنه، به ویژه در صحنه تک به تک با هیونگ مین سون در دقیقه ۸۶، سیتی را نجات داد. با این نتیجه، حضور استون ویلا در رتبه چهارم و کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا توسط این تیم قطعی شد.
حال منچسترسیتی ۸۸ امتیازی، برای قطعی کردن قهرمانی خود در ورزشگاه اتحاد، نیاز به پیروزی مقابل وستهم دارد. همچنین آرسنال که در خانه خود از اورتون پذیرایی می‌کند، امیدوار به کسب امتیاز چکش‌ها در خانه سیتی در آخرین بازی دیوید مویس روی نیمکت وستهم خواهد بود. هفته پایانی لیگ برتر انگلیس، ساعت ۱۸:۳۰ روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
دیدگاه ها