فوتبال ایران

7558
تکرار صحنه‌های تکان‌دهنده در فوتبال پایه

تکرار صحنه‌های تکان‌دهنده در فوتبال پایه

پس از اتفاق‌هایی که در لیگ پایه‌ای تهران رخ داد و داور را کتک زدند، حالا شاهد تصاویری از درگیری گروهی از هواداران منتسب به تراکتور در لیگ نونهالان با بازیکنان بوده‌ایم تا باز هم فوتبال پایه‌ای کشور دستخوش حاشیه شود.

به گزارش ایران ورزشی، در پایان دیدار رده نونهالان دو تیم بوکان و تراکتور که دیروز در شهر تبریز برگزار شد، درگیری شدیدی بین هواداران و عوامل دو تیم رخ داد که منجر به زدوخورد در زمین مسابقه شد.

رضا عبدی مسئول برگزاری مسابقات رده نونهالان سازمان لیگ در این خصوص به تسنیم توضیح داد: «در جریان بازی اتفاقی رخ نداد و نتیجه به سود تیم بوکان به پایان رسید و این تیم به مرحله بعد صعود کرد اما متأسفانه پس از پایان بازی ورود یکی از هواداران منتسب به تراکتور به زمین و درگیری او با کادر فنی تیم بوکان باعث رقم خوردن این صحنه‌های زشت شد.»

او ادامه داد: «تیم بوکان پیروز بود و اعضای این تیم مشغول خوشحالی بودند، اما ظاهراً این شادی به مذاق هواداران تراکتور خوش نیامد و با ورود به زمین این درگیری را رقم زدند. در ادامه با ورود افراد دیگر این درگیری گسترش پیدا کرد و در نهایت با دخالت نیروی انتظامی درگیری تمام شد و آسیبی به کسی نرسید.»

مسئول برگزاری لیگ رده‌های پایه عنوان کرد: «واقعاً متأسفیم و از بروز این اتفاقات زشت خجالت می‌کشیم. خودمان هم شرمنده هستیم و چاره‌ای نداریم جز اینکه با جرایم سنگین و محرومیت جلوی این اتفاقات را بگیریم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران