فوتبال جهان

7575
رونمایی از ترکیب جوان آلمان برای یورو ۲۰۲۴

رونمایی از ترکیب جوان آلمان برای یورو ۲۰۲۴

یولیان ناگلزمن ۲۷ بازیکن تیم ملی آلمان برای جام ملت‌های اروپا را اعلام کرد.

ایلیا بهزاد اول/ آلمان میزبان، اولین تیم مدعی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا در سال ۲۰۲۴ بود که لیست خود را به طور کامل منتشر کرد.
پس از یک هفته گمانه‌زنی در خصوص نفرات اصلی تیم ملی آلمان برای یورو ۲۰۲۴، سرانجام فدراسیون فوتبال این کشور لیست ۲۷ بازیکن مدنظر یولیان ناگلزمن برای این مسابقات را اعلام کرد. غیبت ستارگانی مانند متس هوملز، لئون گورتزکا، سرژ گنبری، کریم آدیمی، یولیان براندت، نیکلاس زوله، تیمو ورنر و اشتفان اورتگا، باعث تعجب رسانه‌های آلمانی و هواداران تیم ملی فوتبال این کشور شده است. غیبت متس هوملز، رهبر خط دفاعی بروسیا دورتموند پس از عملکرد فوق‌العاده وی در لیگ قهرمانان اروپا و صعود به فینال این مسابقات، بیش از هر چیزی موجب اعتراض کارشناسان فوتبال آلمان و هواداران دورتموند شده است.
در کنار هوملز، لئون گورتزکا نیز در لیست حضور ندارد. هافبک بایرن که همواره از بازیکنان اصلی آلمان در سال‌های اخیر بوده، نتوانسته اعتماد یولیان ناگلزمن، سرمربی سابق خود در مونیخ را برای حضور در یورو جلب کند. این در حالیست که الکساندر پاولوویچ جوان، بازیکن ذخیره وی در تیم بایرن مونیخ برای حضور در این مسابقات دعوت شده است. یولیان ناگلزمن در نشست خبری خود پس از اعلام لیست تیم ملی آلمان راجع به غیبت هوملز و گورتزکا گفت: «آن‌ها بسیار از غیبت خود در لیست تیم ملی آلمان ناامید هستند. من سعی کردم به آن‌ها توضیح دهم که چرا آن‌ها در تیم حضور ندارند اما اینکه آن‌ها ناراحت هستند قابل درک است.»
لیست کامل تیم ملی آلمان برای یورو ۲۰۲۴ به شرح زیر است:
دروازه‌بانان: مانوئل نویر، مارک آندره ترشتگن، الکساندر نوبل یا اولیور باومن
مدافعین: دیوید رائوم، مکس میتلشتات، نیکو اشلوتربک، رابین کخ، آنتونیو رودیگر، جاناتان تاه، والدمار آنتون، یوشوآ کیمیش و بنیامین هنریکس
هافبک‌ها: تونی کروس، پاسکال گروس، ایلکای گوندوغان، توماس مولر، دنیس اونداف، روبرت آندریش و الکساندر پاولوویچ
مهاجمین: فلوریان ویرتز، کریس فوهریچ، جمال موسیالا، لروی سانه، کای هاورتز، مکس بایر و نیکلاس فولکروگ 
آلمان در گروه اول رقابت‌ها با مجارستان، اسکاتلند و سوییس هم‌گروه است و روز ۲۵ خرداد در دیدار افتتاحیه به مصاف اسکاتلند می‌رود.
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان