کشتی و وزنه‌برداری

7602
شیرشاه در بوداپست

آخرین تورنمنت داراری رنکینگ کشتی قبل از پاریس

شیرشاه در بوداپست

حسن یزدانی نامش در فهرستا نفراتی که در آخرین تورنمنت دارای رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی کشتی می‌گیرند، دیده می‌شود.

به گزارش ایران ورزشی مسابقات مجارستان آخرین رقابت دارای رنکینگ کشتی است که قبل بازی‌های المپیک برگزار می‌شود. استقبال نه چندان خوب روس‌ها و آمریکایی‌ها نکته مهم این رقابت‌ها است. البته مهمتر از همه‌ی این‌ها دیده شدن نام حسن یزدانی است؛ ستاره‌ای که قرار است بعد از 9 ماه دوباره روی تشک باشد.

در 57 کیلوگرم ری هیگوچی از ژاپن مهمترین چهره است. در کنار او نام امان هندی هم دیده می‌شود اما با توجه به این‌که در استانبول موفق شد سهمیه المپیک را بگیرد، بعید است در این فاصله کم به بوداپست بیاید. در 65 کیلوگرم حاجی علیف به همراه واگن توانانیان از ارمنستان و موسکایف از مجارستان مهمترین چهره‌های حاضر هستند. در 12 نفری که در وزن 74 کیلوگرم می‌آیند، نام ستاره‌ها دیده می‌شود. تسابلوف از صربستان، کورماگمدوف از مجارستان و عبدالرحمان‌اف از ازبکستان نامشان در این فهرست دیده می‌شود.

در 86 کیلوگرم 13 نفرحضور دارند و حسن یزدانی سرشناس‌ترین آن است. مهمترنی نفرات این وزن حضور ترنت هیدلای از آمریکا و آمینه از سن مارینو است. غیبت باروکس هم جالب توجه است.  

در وزن 97 کیلوگرم 10 نفر ثبت نام کردند و معروفترین آن ماگومدوف آذربایجانی است. تاجدینوف از بحرین نفر اول رنکینگ اتحادیه جهانی است و کایل اسنایدر آمریکایی هم در رده رنک دو قرار گرفته اما طبیعی است که در این تورنمنت نباشند.

در وزن 125 کیلوگرم هم معروفترین چهره پارس آمریکایی است. پارس برای فرار از قرار گرفتن در گروه امیرحسین زارع به این تورنمنت آمده. او در رنک سه اتحادیه جهانی قرار دارد و زارع رنک یک است. طبیعی است که در المپیک یک سوی جدول قرار می‌گیرند اما پارس برای این‌که تا فینال به پارس برخورد نکند، می‌خواهد رده دو را به دست بیاورد. گنو پتریاشویلی گرجستانی هم نامش در بین نفرات حاضر در مجارستان دیده می‌شود.    


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های کشتی و وزنه‌برداری