فوتبال جهان

7624
رسمی؛ اخراج آلگری از یوونتوس پس از حواشی فینال جام حذفی

رسمی؛ اخراج آلگری از یوونتوس پس از حواشی فینال جام حذفی

باشگاه یوونتوس از اخراج ماسیمیلیانو آلگری خبر داد.

به گزارش ایران ورزشی، باشگاه یوونتوس با انتشار بیانیه‌ای، رسماً از قطع همکاری با ماسیمیلیانو آلگری سرمربی این تیم خبر داد‌.
با وجود باقی ماندن دو بازی از رقابت‌های این فصل سری آ مقابل بولونیا و مونزا، باشگاه یوونتوس به طور رسمی پس از قطعی شدن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی در جام حذفی ایتالیا، از برکناری مکس آلگری خبر داد. باشگاه یوونتوس، دلیل اصلی برکناری آلگری پیش از پایان فصل را رفتار ناشایست، برخورد بد با داوران و درگیری فیزیکی با خبرنگار توتو اسپورت در حاشیه دیدار فینال جام حذفی مقابل آتالانتا عنوان کرده است.
پیش از این نیز قرار بود پس از سه فصل حضور، همکاری آلگری و یوونتوس در پایان این فصل به اتمام برسد اما با توجه به رفتارهای عجیب آلگری در شب قهرمانی بانوی پیر، این باشگاه زودتر از اخراج این سرمربی ایتالیایی خبر داده است. آلگری پس از قهرمانی کوپا ایتالیا در روز پنجشنبه، تبدیل به موفق‌ترین مربی این مسابقات با پنج قهرمانی شد و با کسب ۱۲ جام، یوونتوس را ترک خواهد کرد.
دوران اول حضور آلگری در بیانکونری بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹، با رکورد فوق‌العاده پنج قهرمانی متوالی در لیگ و دو صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا همراه شده بود اما در دوره دوم، آلگری تنها موفق به کسب یک جام حذفی شده است. موافقان حضور آلگری روی نیمکت یووه، جوان‌سازی ترکیب یوونتوس در سه فصل اخیر را مهم‌ترین موفقیت دوره دوم او می‌دانند. تیاگو موتا، سرمربی فعلی بولونیا اصلی‌ترین گزینه جانشینی آلگری در یوونتوس است.

انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان