فوتبال ایران

7645
نکونام به بازیکنان استقلال: 3 فینال باقی مانده، باید بجنگیم

نکونام به بازیکنان استقلال: ۳ فینال باقی مانده، باید بجنگیم

جوادنکونام به شاگردانش توصیه کرده در ۳ بازی آتی ماننده بازی‌های قبل جنگنده ظاهر شوند و اجازه ندهندقهرمانی ازچنگ‌شان بپرد.

به گزارش ایران ورزش، جواد نکونام همان قاعده و قانونی که در برهه‌های حساس به کار می‌گرفت را همچنان در تیمش پیاده می‌کند. او براین باور است که مجموعه بازیکنان و همکارانش باید در کوران رقابت سخت با دیگر رقبا کاملا حرفه‌ای باشند و از هرگونه حاشیه‌ای دوری کنند. این استراتژی در بازی‌ها قبل به خوبی به کار گرفته شد و سرمربی استقلال به نتایج دلخواه رسید اما همچنان رقابت ادامه دارد و سرمربی استقلال نیز به این موضوع کاملا واقف است که تیمش قهرمان لیگ نشده است.

به همین دلیل هم هست که نکونام د رصحبت‌های اخیر خود به بازیکنان اعلام کرده روی بازی‌های باقی مانده تمرکز کننده و اجازه ندهند حاشیه‌ای وارد تیم شود. نکونام معتقد است که استقلال 3 فینال سخت دیگر پیش رو دارد و باید در این بازی‌ها به برتری برسد. نکونام خوب می‌داند که اگر تیمش از 3 بازی باقی مانده 9 امتیاز بگیرد، پرسپولیس جام قهرمانی را از دست خواهد داد و تیمش به جام خواهد رسید. درواقع سرنوشت در دست استقلال است. درست نکونام و شاگردانش و هرآنچه بخواهند می‌توانند رقم بزنند.

شاید عبور از نساجی و به دست آوردن 3 امتیاز بیرون خانه مقابل این تیم سخت کوش بتواند تا حد زیادی نکونام و شاگردانش را به این خواسته بزرگ نزدیک کند تا با انرژی مضاعف و روحیه مطلوب گام به بازی هفته آینده مقابل گل گهر در ورزشگاه آزادی بگذارند و آخرین بازی که از حق میزبانی برخوردارند را نیز با 3 امتیاز به پایان برسانند. به واقع اگر استقلال در بازی با نساجی امتیاز از دست بدهد، پایین کشیدن پرسپولیس در این هفته‌ها سخت و دشوار خواهد شد و استقلال که هفته‌های متمادی صدرنشین لیگ برتر بود، درنهایت به آنچه استحقاقش را داشته دست نخواهد یافت.

به قول مربیان استقلال راه قهرمانی از قائمشهر می‌گذرد و بازیکنان استقلال باید به هر شکل ممکن از این بازی سربلند بیرون آیند و امتیازاز دست ندهند، چرا که به نظر می‌رسد برتری پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در بازی سه شنبه شب که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، قطعی می‌نماید و مضاف برآن پرسپولیس در 3 بازی باقی مانده 2 بازی را میزبان است و درورزشگاه آزادی به میدان خواهد رفت اما استقلال فقط یک بار فرصت میزبانی ازرقبا را دارد که آن هم مقابل گل گهر سیرجان است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران