المپیک و پاراالمپیک

7664
تمرین تیم ملی کشتی در کنار مردم(گزارش تصویری)

هجوم علاقه‌مندان به اردوی آزادکاران در نور

تمرین تیم ملی کشتی در کنار مردم(گزارش تصویری)

اردوی تیم ملی کشتی آزاد در مازندران میهمان ویژه داشت. البته همه نگاه‌ها به حضور حسن یزدانی بود اما حضور مردم کشتی دوست در تمرین تیم ملی کشتی آزاد نکته مهم بود.

به گزارش ایران ورزشی دو ماه مانده به بازی‌های المپیک پاریس، اردوی تیم ملی کشتی آزاد به نور مازندران منتقل شده است. اردویی که این روزها مورد توجه هم قرار گرفته است.

فدراسیون کشتی با همکاری امید شایگان رئیس هیات کشتی مازندران، اردوی تیم ملی را از خانه کشتی خارج کرد و به شهر زیبای نور برد تا در دو مانده به المپیک کشتی‌گیران خارج از خانه کشتی تمرین کنند. نکته مهم این اردو حضور مردم کشتی دوست مازندران در اردو است. آن‌ها با نظم خاصی که مسئولان هیات کشتی مازندران به وجود آوردند؛ تا کنار تشک آمدند و از نزدیک تمرین قهرمانان کشتی را دیدند.

سال‌ها از آخرین باری که چنین صحنه‌هایی در کشتی ثبت شده بود، گذشته اما یکبار دیگر با همت امید شایگان رئیس هیات کشتی مازندران مردم تا کنار تشک آمدند و با نظم خاصی تمرین تیم ملی را دیدند. امید شایگان در ماه‌های اخیر بارها اردوی تیم ملی کشتی فرنگی را به مازندران برده بود اما این‌بار اردوی تیم ملی کشتی آزاد را برگزار کرد. 

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های المپیک و پاراالمپیک