توپ و تور

7681
خلیلی با تیم چسمه یاشی یک سال دیگر تمدید کرد

لژیونر هندبال بانوان در رومانی یکه تازی می کند

خلیلی با تیم چسمه یاشی یک سال دیگر تمدید کرد

فاطمه خلیلی ،سنگربان تیم ملی هندبال بانوان ایران در تیم چسمه یاشی رومانی ماندنی شد.

به گزارش ایران ورزشی؛رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال زنان رومانی با شرکت ۲۱ تیم و به مدت ۱۱ ماه به صورت گروهی برگزار شد که فاطمه خلیلی سنگربان تیم ملی هندبال زنان ايران توانست همراه با تیم چسمه یاشی به مقام نایب قهرمانی رسید و جواز حضور در سوپر لیگ را به دست آورد.

خلیلی پس از کسب مقام نایب قهرمانی گفت: خوشبختانه پس از حدود یک سال که به رومانی آمدم و از باشگاه سلیمان پاشا ترکیه جدا شدم توانستم در لیگ یک هندبال زنان رومانی به مقام نایب قهرمانی برسم و همراه با تیمم به لیگ برتر برسیم.»

او در خصوص تمدید قراردادش هم بیان کرد:«پس از اینکه چند پیشنهاد مختلف داشتم و با بررسی آن  تصمیم گرفتم تا یک سال دیگر نیز قراردادم را با باشگاه چِسمه تمدید کنم تا در فصل آینده در سوپر لیگ برای این تیم درون دروازه بایستم."

سنگربان تیم ملی هندبال زنان در رابطه با شرایطش در تیم رومانیایی عنوان کرد: خدا را شکر در فصلی که گذشت باشگاه به هدف خود یعنی صعود به لیگ برتر رسید و خود من هم توانستم درون دروازه این تیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارم. و از شرایطی که در اینجا دارم بسیار راضی هستم. چراکه هندبال در اروپا در هردو بخش مردان و بانوان از اعتبار و جایگاه بسیار بالای برخوردار است و همه چیز به صورت حرفه‌ای دنبال می‌شود‌‌‌. امیدوارم در فصل آینده نیز بتوانم برای تیمم درخشان ظاهر شوم تا پرچم ایران را نیز در اروپا بالا ببرم.»

فاطمه خليلى در حال حاضر تنها لژیونر هندبال زنان به حساب مى آيد و پيش از اين سابقه حضور در پنج دوره از مسابقات قهرمانی هندبال زنان آسیا را در کارنامه دارد. او در مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۱ اسپانیا در دیدار مقابل نروژ به عنوان برترین بازیکن زمین شناخته شد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های توپ و تور