ورزش جهان

7689
اونیل هزینه تحصیل 15 نفر دیگر را داد!

اقدام جالب اسطوره بسکتبال

اونیل هزینه تحصیل ۱۵ نفر دیگر را داد!

به گزارش ایران ورزشی شکیل اونیل در طول دوران افسانه‌ای خود، در زمین بسکتبال حرف اول را می زد اما در حوزه تجارت اوضاع برای او فرق می کرد. او می گوید: «هر بار که به یک جلسه کاری می رفتم، افرادی که با آنها معامله می کردیم به من سلام می کردند و سپس روی خود را به سمت  وکلا و حسابدارانم کرده و با آن ها در مورد موضوع کاری بحث و تبادل نظر را انجام می دادند. با خودم می گفتم یعنی فکر نمی‌کنید من مسئول هستم؟»

این تجربه باعث شد که اونیل برای گرفتن مدرک کارشناسی ارشد خود به دانشگاه فینیکس  برود، جایی که دوست داشت به صورت حضوری مدرک بگیرد، به همین دلیل  مجبور شد هزینه ۱۵ دوست خود را برای شرکت در کلاس های آموزشی با او را پرداخت کند.

اونیل می گوید: «بعد از آن تجربه های بد در جلسات، رفتم و مدرک کارشناسی ارشدم را از دانشگاه فینیکس گرفتم. البته این دانشگاه بیشتر به صورت آنلاین برنامه های درسی خود را پیش می برد، اما من به سراغ مدیران ارشد این دانشگاه رفتم و گفتم:نمی‌خواهم این کار را آنلاین انجام دهم، می‌خواهم کسی در کلاس به من آموزش دهد. اما آنها گفتند: متاسفانه ما نمی توانیم یک کلاس درس برای یک نفر راه اندازی کنیم، شما به ۱۵ نفر دیگر نیاز دارید. بنابراین من برای ۱۵ نفر از دوستانم هزینه تحصیلشان را دادم تا با هم مدرک کارشناسی ارشد را بگیریم!»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های ورزش جهان