فوتبال جهان

7692
یک فوتبالیست در آستانه میلیاردر شدن در حوزه کشاورزی!

یک فوتبالیست در آستانه میلیاردر شدن در حوزه کشاورزی!

به گزارش ایران ورزشی بازیکن اسپانیایی یعنی «خوزه ایگناسیو پلته‌یرو رامالو» ملقب به «ژوتا» که پیش از این در تیم های سلتا، ایبار در اسپانیا و همینطور برنتفورد و استون ویلا در انگلیس بازی کرده و موفقیت آنچنانی به دست نیاورد، اکنون در حوزه کشاورزی در آستانه به دست آوردن ثروتی عظیم قرار دارد.

جوتا در سال ۲۰۲۲ تصمیم گرفت تا کفش های خود را آویزان کند و وارد صنعت کشاورزی شود. او اکنون صاحب بخش بزرگی از یک شرکت فناوری کشاورزی، یعنی «گروین» است. گزارش شده که شرکت او در حال وارد شدن به همکاری با دولت اسپانیا است و ارزش آن در سال ۲۰۲۵ به ۶۰۰ میلیون پوند خواهد رسید. همینطور پیش بینی می شود ارزش این شرکت در سه سال بعد از آن به ۳ میلیارد پوند برسد.

جوتای ۳۲ ساله می گوید: «من کاری را که سرمربی می خواست را انجام می دادم، اما از آن لذت نمی بردم. خروج از فوتبال تصمیم سختی بود چون حقوق خوبی می گرفتم اما من فوتبال را بیشتر از پول دوست داشتم اما انگیزه ام را از دست داده بودم و پروژه بزرگ دیگری در ذهنم بود. زمانی که بازی می‌کردم، درباره این شرکت اطلاع داشتم، اما وقت پرداختن به آن برایم مهیا نبود. این یک استارت آپ با نام دیگری بود که نیاز به بودجه داشت. من ریسک کردن را دوست دارم و ارزش شرکت اکنون ۱۰ برابر بیشتر از پولی است که من سرمایه گذاری کردم. ما در حال مذاکره با بسیاری از دولت ها در سراسر جهان هستیم، زیرا آنها فناوری را در حوزه کشاورزی می خواهند که ما پیشروی آن هستیم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان