فوتبال ایران

7707
عضو هیأت رئیسه فدراسیون: از انتقال تراکتور استقبال می‌کنیم

فدراسیون قانون ممنوعیت انتقال تیم لیگ برتری به استان دیگر را زیر پا می‌گذارد

عضو هیأت رئیسه فدراسیون: از انتقال تراکتور استقبال می‌کنیم

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد که هیچ ممنوعیتی در خصوص انتقال تیم لیگ برتری به استان دیگر وجود ندارد و فدراسیون از این موضوع استقبال می‌کند.

محمد محمدی سدهی/ ناکامی تیم تراکتور به عنوان نماینده استان آذربایجان شرقی در لیگ و جام حذفی با اعتراض تی‌تی‌ها (طرفداران تراکتور) و شعار علیه مالک این باشگاه همراه بود. موضوعی که با واکنش سریع و تند محمدرضا زنوزی همراه بود و این مالک متمول توسط مجمع سهامداران باشگاه اعلام کرد که برای فصل بعد قصد دارد، تراکتور را واگذار کند. پس از این ماجرا اعلام شد که احتمالاً زنوزی در مشهد تیمداری خواهد کرد. البته این موضوع بیشتر در حد حرف بود تا اینکه دیروز نامه‌ای از هیأت فوتبال استان خراسان رضوی منتشر شد که در آن نامه از زنوزی درخواست شد تا در خصوص خرید و انتقال امتیاز یک تیم لیگ برتری به مشهد بررسی و دستور لازم را صادر کند. این در حالی است که در دوره ریاست قبلی مهدی تاج در فدراسیون فوتبال که از قضا برخی از اعضای کنونی هیأت رئیسه فدراسیون هم در آن دوره حضور داشتند، انتقال تیم‌های لیگ برتری به استان دیگر ممنوع شد اما به نظر می‌رسد با توجه به حضور احسان اصولی، رئیس هیأت فوتبال استان خراسان رضوی در فدراسیون این انتقال صورت گیرد و به نوعی فدراسیون قانون ممنوعیت انتقال تیم لیگ برتری به استان دیگر را زیر پا بگذارد.
این اتفاق در حالی رنگ واقعیت به خود می‌گیرد که طهمورث حیدری، رئیس کمیته استان‌های فدراسیون فوتبال اعلام داشت که فدراسیون با خرید و انتقال یک تیم لیگ برتری به مشهد هیچ مشکلی ندارد. این عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال «ایران ورزشی» که آیا ممنوعیتی در خصوص انتقال تیم لیگ برتری به استان دیگر وجود ندارد؟ می‌گوید: «هیچ ممنوعیتی در این خصوص وجود ندارد و فدراسیون از این موضوع استقبال می‌کند. فدراسیون مخالفتی با توسعه فوتبال در استان‌های دیگر ندارد. علاوه بر این استان خراسان جزو استان‌های توانمندی است که از نظر زیرساختی شرایط خوبی دارد. قطعاً اگر بخواهد این اتفاق بزرگ رخ دهد، رئیس فدراسیون، اعضای هیأت رئیسه در جریان موضوع قرار خواهند گرفت که هیچ کدام از این افراد مخالفتی با این انتقال ندارد.»
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران