فوتبال ایران

7709
فاطمی: فساد در فوتبال ادامه داشته باشد سنگ روی سنگ بند نمی‌شود

باید طوری برخورد شود که دیگر کسی اجازه ورود به فساد را نداشته باشد

فاطمی: فساد در فوتبال ادامه داشته باشد سنگ روی سنگ بند نمی‌شود

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است اگر فساد در فوتبال ادامه پیدا کند سنگ روی سنگ بند نخواهد شدو افزادی که چنین کارهایی را انجام می دهند روح فوتبال پاک را خدشه دار می‌سازند.

ناصر قراگزلو /فراز فاطمی مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی که فعلاً به عنوان مدیر تیم چادرملو در این تیم فعالیت دارد در رابطه با مسأله فساد که در تیم‌های صنعتی مطرح شده و هر روز شاهد ابعاد جدیدی از این معضل هستیم به ایران ورزشی گفت: در وهله نخست هر مسأله‌ای به ذات و سرشت افراد بستگی دارد اما جدا از این مورد به نظرم کسانی که مسأله فساد در مورد آنها به اثبات رسیده باید به سزای اعمال‌شان برسند و به نوعی متنبه شوند تا دیگر کسی اجازه پیدا نکند به دنبال فساد و مواردی از این قبیل کارهای زشت برود.
مهاجم اسبق پرسپولیس در ادامه افزود: مواردی که عیان شده واقعاً خطرناک است و به نظرم این قبیل موارد روح فوتبال پاک را زیر سؤال برده و از بین خواهد برد چون اگر این موارد ادامه پیدا کند سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. به همین دلیل امیدوارم نهادهایی که به مسأله فساد ورود کرده‌اند تا پایان و نتیجه دادن کامل این مسأله پیگیر بوده و کار را نیمه‌کاره رها نکنند.
فاطمی در خصوص تیم‌های چادرملو و فعالیت این باشگاه نیز گفت: تیم ما بین تیم‌های رقیب کلاً کمترین پنالتی را در بین چهار تیم بالای جدول لیگ یک داشته است، مضاف بر اینکه تیم ما یک تیم تازه‌تأسیس با مدیرانی است که اعتقاد راسخی به فوتبال پاک دارند.
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران