اخبار

7727
رضازاده: رئیس جمهور پدرانه با جامعۀ ورزش رفتار می‌کرد

رضازاده: رئیس جمهور پدرانه با جامعۀ ورزش رفتار می‌کرد

حسین رضازاده ضمن ابراز ناراحتی از شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی اظهار کرد:«متاسفانه تمام مردم ایران از این اتفاق تلخ اندوهگین شدند.»

حسین رضازاده در گفت و گو با ایران ورزشی، ضمن ابراز ناراحتی از شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی اظهار کرد:«متاسفانه تمام مردم ایران از این اتفاق تلخ اندوهگین شدند و جا دارد بنده هم یک‌بار دیگه این سانحه تلخ را خدمت مردم شریف ایران و مقام معظم رهبری تسلیت عرض کنم. آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهوری مردمی بودند و در راه خدمت به مردم هم به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.»
قهرمان سابق کشورمان در خصوص اخلاق شهید رئیسی توضیح داد: « بنده ایشان را پیش از دوران ریاست جمهوری هم می شناختم و این سعادت را داشتم که در جلساتی با او همکلام شوم، ایشان رئیس جمهوری جهادی بود و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشت که سر آخر در همین راه جان خودش را فدای مردم کشورش کرد.»
رضازاده می افزاید:« آیت‌الله ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران بودند که سه سال قبل در روز میلاد امام هشتم حکم خدمت به مردم را دریافت کردند و در راه خدمت به مردم مصادف با میلاد امام رضا (ع) به شهادت رسیدند . خوشا به حالشان که در چنین روزی به این مقام رسیدند.»
قهرمان وزنه‌برداری کشومان دربارۀ رابطۀ آیت الله رئیسی با ورزشکاران تصریح کرد: «ایشان پدرانه با جامعۀ ورزش رفتار می‌کرد و حمایت ویژه‌ای از ورزشکاران داشت. بنده اخیرا در حاشیۀ مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور، با رئیس محترم جمهور دیدار کردم و از نزدیک دیدم که در این مراسم به تک‌تک انتقادات ورزشکاران دلسوزانه گوش داد و دستوردادند تا مشکلات آن‌ها برطرف شود. آقای رئیسی در این مراسم شخصا مشکلات را یادداشت می کرد تا شخصا پیگیر حل آن ها شوند و با دستور ویژه ایشان مسئولین مربوطه مامور به حل مشکلات ورزشکاران را می شدند. دیدگاه آیت الله رئیسی به ورزشکاران پدرانه و ویژه بود، ایشان معتقد بودند که باید از ورزشکاران ویژه حمایت شود تا آن ها بتوانند در میادین جهانی برای ایران اسلامی عزیزمان افتخار کسب کنند.»
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار