فوتبال ایران

7739
میرشاد ماجدی: آقای رئیسی حامی ورزش و ورزشکاران بود

میرشاد ماجدی: آقای رئیسی حامی ورزش و ورزشکاران بود

میرشاد ماجدی، رئیس هیات فوتبال استان تهران به این موضوع تاکید دارد که بعد از شهادت سید ابراهیم رئیسی باید کارهای کشور با قدرت انجام شود.

به گزارش ایران ورزشی، سیدمیرشاد ماجدی، رئیس هیات فوتبال استان تهران درباره شهادت سید ابراهیم رئیسی و همراهانش در سانحه سقوط هلی کوپتر گفت:« از لحظات اولیه که خبر سانحه هلی کوپتر به گوشم رسید، دلهره عجیبی داشتم و نگران بودم. درآن لحظات دست به دعا برداشتیم تا اتفاق ناگواری برای کشور رخ ندهد و خبر سلامتی آقای رئیسی و تیم همراهش را بشنویم اما صبح امروز اعلام شد که ایشان به همراه دیگر مسئولان کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند. شهادت ایشان خبر بسیار تلخی است که موجب تاسف و تاثر جامعه ورزش شده است.»

ماجدی درباره اینکه اغلب ورزشکاران از دکتر ابراهیم رئیسی به خاطر حمایت از ورزش به نیکی یاد می‌کنند، این جملات را به زبان آورد:« همین طور است. ایشان حامی ورزش بودند و همیشه دوست داشتند ورزش باعث شور و نشاط در جامعه شود. آقای رئیسی همواره تاکید داشتند که ورزش باید توسعه یابد. خصوصی‌سازی در دوران ایشان اتفاق افتاد و حتی ایشان دستور دادند یک ورزشگاه بزرگ درتهران احداث شود که امیدوارم بعد از شهادت آقای ریئسی این پروژه‌ها با جدیت دنبال شود و مسئولان اجازه ندهد، این برنامه‌ها روی زمین بماند.»

دکتر سید میرشاد ماجدی، رئیس هیات فوتبال استان تهران با اشاره به بیانات حضرت آیت الله خامنه‌ای درخصوص مسائل کشور گفت:« همان طور که آقا فرمودند مسئولان درکشور باید بعداز شهادت رئیس جمهور باقدرت بیشتری به کار و فعالیت ادامه دهند. قطعا همان طور که آقا امر کردند، کارها روی زمین نخواهد ماند واخلالی درامور کشور ایجادنخواهد شد. همه مسئولان باید دست به دست هم بدهند تا از این آزمون به سلامت عبور کنیم و اجازه ندهیم مشکلی برای کشورمان به وجود آید.»

میرشاد ماجدی درپایان صحبت‌های خود این جملات را به زبان آورد:« جا دارد شهادت آقای رئیسی، آقای امیرعبدالهیان، آقای رحمتی و حجت الاسلام آل هاشم را بار دیگر به مردم ایران و همه مسئولان تسلیت عرض نمایم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران