فوتبال ایران

7754
خلیلی :فوتبال ایران دوباره دو قطبی شده

عیسی در خط حمله پرسپولیس تنها نیست

خلیلی :فوتبال ایران دوباره دو قطبی شده

بازیکن اسبق پرسپولیس خاطر نشان می سازد عیسی آل کثیر در خط حمله پرسپولیس تنها نیست .

 

ناصر قراگزلو /محسن خلیلی مهاجم اسبق پرسپولیس و مهاجمی که سابقه آقای گلی در لیگ برتر ایران را هم در کارنامه فوتبالی اش دارد و به عنوان مدیر آکادمی پرسپولیس نیز در چند سال حضورش منشا خدمات بسیار مثبتی در پرسپولیس شده در رابطه با بازی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان به سایت ایران ورزشی گفت :پرسپولیس شرایط خوب و ایده آلی دارد و به شکل کلی شراط یک تیم قهرمان را نیز دارد از این رو قادر است در بازی های باقی مانده خود پیروز شده و منتظر لغزش استقلال باشد تا صدر را هم به خود اختصاص دهد .

مهاجم اسبق پرسپولیس در ادامه افزود :باز هم فوتبال ما به حالت قبلی خودش برگشته و دو قطبی شده است به همین دلیل شاهدیم که تیم قهرمان باز هم از بین دو تیم پرسپولیس یا استقلال تعیین می شود . تیم های شهرستانی از قافله تا حدودی جا مانده اند و باید برنامه ریزی بیشتری برای موفقیت در ادوار بعدی لیگ داشته باشند .تیم های سپاهان و تراکتور نیز در این فصل خوب کار کرده اند اما این انتظار  می رود که سایر تیمها هم خوب کار کنند و خودشان را در سطح بهتری مطرح سازند.

خلیلی در رابطه با رمز موفقیت پرسپولیس در بازیهای پایانی تاکید کرد :پرسپولیس فقط باید به بازی خودش توجه کند و از انجا که بازی ها به شکل همزمان برگزار می شود تیمی منتظر تیم دیگر نمی ماند و همه چیز به نتیجه بازی خود ان تیم باز می گردد .

مهاجم اسبق پرسپولیس در رابطه با خط حمله پرسپولیس نیز توضیح داد :مهمترین عاملی که می تواند به پرسپولس کمک کند گلزنی خط حمله پرسپولیس است و مهاجمین تیم نقش مهمی در موفقیت تیم ایفا می کنند. از این جهت هر مهاجمی که در ترکیب تیم باشد قادر است  بهترین شرایط را برای تیم پرسپولیس فراهم سازد و نهایت تلاشش را انجام دهد ضمن اینکه پرسپولس عناصر تهاجمی بسیار خوبی در اختیار دارد .

خلیلی در رابطه با خط حمله پرسپولیس و عیسی آل کثیر نیز تاکید کرد :عیسی در خط حمله پرسپولیس تنها نیست و تمامی بازیکنان پرسپولیس خطرناک هستند و هر زمانی که یکی از این بازیکنان چندان آماده نبوده مهاجم دیگر و عناصر تهاجمی دیگر جور آن را کشیده است .

مهاجم اسبق پرسپولیس ابراز امیدواری کرد :خیلی امیدوارم که پرسپولیس سه امتیاز بازی مقابل استقلال خوزستان را کسب کند و به جایگاه تیمها در این بین توجه نداشته باشد ضمن اینکه فوتبال همیشه انسان  را سوپرایز می کند و این نیز یکی دیگر ازجذابیت های آن است .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران