فوتبال ایران

7807
پرسپولیس دوبار در آزادی، استقلال یک بار

پرسپولیس دوبار در آزادی، استقلال یک بار

در سه بازی باقی مانده لیگ برتر پرسپولیس دوبازی را در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد و استقلال فقط در یک بازی در این ورزشگاه بازی خواهد کرد.

به گزارش ایران ورزشی، استقلال و پرسپولیس که شانس بسیاری برای رسیدن به جام قهرمانی دارند، 3 بازی پیش رو خواهند داشت.

ابتدا تیم‌ها در تاریخ چهارم خرداد ماه مقابل رقبای خود قرار می‌گیرند و بعد از آن برای تاریخ هشتم خرداد ماه بازی‌های هفته بیست و نهم برنامه ریزی شده و در نهایت بازی هفته آخر در روز دوازدهم خرداد ماه انجام خواهد شد.

در سه بازی باقی مانده استقلال فقط یک بار در بازی هفته آینده خود مقابل گل گهر سیرجان از امتیاز میزبانی برخوردار خواهد بود.

پرسپولیس اما فرصت این را خواهد داشت تا دو بازی در ورزشگاه آزادی برگزار کند. بازی هفته آخر سرخ ها در ورزشگاه آزادی خواهد بود که با وجود اینکه بازی دشواری به نظر می‌رسد اما با توجه به حضور تماشاگران شرایط مطلوب تری را برای پرسپولیس ایجاد خواهد کرد.

البته پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی علاوه بر هوادارانش باید منتظر امتیاز از دست دادن استقلال در هفته‌های باقی مانده باشد.

اگر استقلال یک بازی را مساوی کند شاید پرسپولیس به آنچه می‌خواهد برسد اما اگر استقلال سه بازی آینده خود را با برتری سپری کند، پرسپولیس هیچ شانسی برای رسیدن به قهرمانی نخواهد داشت. 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران