منهای فوتبال

7825
نیکخو: وظیفه‌ام تقدیم  مدالم  به رئیس جمهور  بود

نیکخو: وظیفه‌ام تقدیم مدالم به رئیس جمهور بود

ژیمناست ملی پوش بعداز اهدای مدالش به رئیس جمهور شهید گفت: «وظیفه من به عنوان یک ورزشکار تقدیم مدالم به رئیس جمهور شهید بود.»

به گزار ایران ورزشی؛ ابوالفضل نیکخو بعداز  هتریک مدال در قهرمانی آسیا، برای ادای احترام به رئیس جمهور هشید  مدالش  را به شهید آیت‌الله رئیسی هدیه کرد وگفت: « اول  شهادت رئیس جمهور کشورمان را تسلیت می گویم. ما در ازبکستان بودیم که این خبر را شنیدیم و واقعا خبر تکان‌دهنده‌ای بود. وظیفه ام  به عنوان ورزشکار تقدیم  مدالم  به ایشان بود.»

او بابت  عملکردش در رقابت‌های قهرمانی آسیا خوشحال است: «سطح مسابقات قهرمانی آسیا واقعا بالا بود و خوشبختانه  7 فینالیست داشتیم   و سایر ملی پوشان هم با بدشانسی  مدال نگرفتند.. خداراشکر می کنم که  3 مدال گرفتم. این مدال‌ها نتیجه تلاش مربیان استانی‌ام و همینطور مربیان تیم ملی و به خصوص آقای طاهرخانی بود و امیدوارم زحمات آنها را جبران کرده باشیم.»

ملی‌پوش ژیمناستیک جوانان ایران گفت: پیش از مسابقات اردوهای بسیار خوبی را برگزار کردیم و نتیجه این اردوها را در ازبکستان دیدیم. مسئولان فدراسیون تمام تلاش خود را انجام دادند تا بهترین شرایط را برای ما مهیا کنند و از آنها تشکر می‌کنم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال