فوتبال ایران

7857
درخشان:فقط اتفاق یا اشتباه داوری امشب مانع برد پرسپولیس خواهد شد

گاها لطف داوران به نتایج استقلال کمک کرده

درخشان:فقط اتفاق یا اشتباه داوری امشب مانع برد پرسپولیس خواهد شد

شمس آذر هم نمی توانند نود دقیقه پرسپولیس را پرس کنند

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است قطعا امشب پرسپولیس برنده بازی خواهد شد مگر اینکه اتفاقات مانع آن شود .درخشان در رابطه با دو بازی پایانی پرسپولیس هم نظرات کارشناسی جالبی را ارایه می دهد .

ناصر قراگزلو/حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با بازی امشب پرسپولیس به سایت ایران ورزشی گفت:استقلال خوزستان تیمی در حال سقوط است و به همین دلیل همه تلاشش را انجام خواهد داد تا امشب بازنده نباشد اما هر طور به لحاظ فنی دو تیم را با هم قیاس کنید قطعا زور این تیم به پرسپولیس نمی رسد مگر اینکه اتفاقات فوتبالی یا اشتباهات داوری مانع پیروزی پر گل پرسپولیس شود .

درخشان در ادامه در رابطه با بازی پرسپولیس مقابل شمس آذر نیز افزود :تیم شمس آذر. تیمی جوان و دونده است اما تیم حریف هر خاصیتی داشته باشد پرسپولیس محکوم به پیروزی است و باید با توجه به داشته های ایده آل و شرایط روحی خوبی که بازیکنانش دارند از سد تیم شمس آذر هم بگذرد .در این بین بعضی ها از قدرت دوندگی و پرس تیم شمس آذر حرف می زنند اما نکته اساسی این است که تیم قزوینی توان این را ندارد که نود دقیقه پرسپولیس یا هر تیم دیگری را پرس کند و نقطه ضعف‌های خاص خودش را دارد .

سرمربی اسبق پرسپولیس در پایان در رابطه با بازی پایانی پرسپولیس مقابل شمس آذر تاکید کرد :شاگردان نوید کیا خوب و هجومی بازی می کنند و این روش بهترین شرایط را برای تیم هجومی پرسپولیس فراهم خواهد ساخت که تیم مس رفسنجان را شکست دهد .

درخشان در پایان خاطر نشان کرد ؛پرسپولیس در خیلی از بازیهایش با قدرت تاکتیکی و فنی بالاترش حریفانش را مغلوب ساخته در حالی که استقلال بیشتر خیلی ناپلئونی وگاها به لطف داوران پیروز شده است از این رو مستحق ترین تیم برای پیروزی و قهرمانی به لحاظ فنی و بر اساس فاکتورهای فوتبالی است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران