کشتی و وزنه‌برداری

7955
اسبقیان: کارهای انجام شده در کشتی بی‌نظیر است

اسبقیان: کارهای انجام شده در کشتی بی‌نظیر است

محمد شروین اسبقیان معاون وزیر ورزش و جوانان در مجمع عمومی فدراسوین کشتی حاضر شد و به تمجید از عملکرد این فدراسیون پرداخت.

به گزارش ایران ورزشی مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی با حضور محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و اعضای مجمع در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

سید محمدشروین اسبقیان در این مجمع گفت:« وقتی اسم کشتی می‌آید اولین چیزی که در ذهن تداعی می‌شود، پهلوانی، گذشت و ایثار است. یکی از رشته‌های تخصصی من دو سرعت بوده ولی وقتی کلمه کشتی می‌آید انسان به یاد ارزش ها به یاد پهلوان تختی و شهید هادی می‌افتد.»

اسبقیان با تمجید از عملکرد درخشان فدراسوین کشتی ادامه داد:« به واسطه این منش پهلوانی، کشتی برای ورزش کشور مهم است و اعتقاد قلبی من است که کشتی جور ورزش کشور را کشیده است و در طول تاریخ المپیک ها و بازی های آسیایی، وقتی از همه جا نا امید می‌شدیم ، می‌گفتیم کشتی‌گیران انشاء اله جبران می‌کنند. بنابراین وقتی می گوییم باید از کشتی حمایت شود، این اعتقادی است و این در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد. گزارش ارائه شده توسط فدراسیون کشتی بسیار خوب بود، و خستگی کار را از تن ما درآورد و ما را به وجد آورد و تعارف نمی‌کنم در کشتی کارهای بزرگی شده است.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های کشتی و وزنه‌برداری