اخبار

8010
ویسی: امیدوارم مردم خوزستان را خوشحال و به فصل آینده امیدوار کنیم

ویسی: امیدوارم مردم خوزستان را خوشحال و به فصل آینده امیدوار کنیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد، اعتراض به داوری در فوتبال ایران به یک عادت تبدیل شده است.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از خبرگزاری تسنیم، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار حساس تیمش مقابل پیکان گفت: فکر می‌کنم فرق ما با پیکان فقط این باشد که ما میزبان هستیم. این بازی تاکتیک و تکنیک نیست، این بازی روح و روان می‌خواهد. بحث آمادگی جسمانی و تاکتیکی بحث بعدی است. هر دو تیم در استرس ماندن در لیگ هستند. وضعیت ما با برد هفته قبل بهتر شده است و امیدوارم با یک بازی بسیار خوب، رشادت هفته قبل را ادامه دهیم تا سه امتیاز بازی را بگیریم و ان‌شاءالله شرایطی که یک سال بد بود را فردا جبران کنیم و مردم یک نفسی بکشند.

وی در مورد بازی آخر تیمش در هفته‌ سی‌ام لیگ برتر مقابل نساجی و اینکه امکان دارد در آن مسابقه بقای فولاد قطعی شده باشد و آیا با این وجود باز هم با تمام توان مقابل تیم نساجی حاضر خواهند شد، عنوان کرد: من از زمانی که آمدم سه چهار بازیکن را بازی دادیم، ولی به خاطر اینکه شرایط روحی تیم خوب نبود از باتجربه‌ها استفاده کردیم. ما اول، دوم و سوم برای خودمان بازی می‌کنیم اما بعدش اگر بتوانیم به تیمی کمک کنیم، بسیار تلاش خواهیم کرد با تمام وجود مقابل نساجی بازی کنیم. امیدوارم کارمان به آن روز کشیده نشود و با فراغ بال به آنجا برویم. اگر بحث کمک به دیگران باشد تمام وجودمان را می‌گذاریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد داوری‌های لیگ و ضرر تیم‌های خوزستان توضیح داد: اعتراضاتی که ما داریم با VAR هم وجود دارد. هیچ جای دنیا اینطور نیست، ولی احساس می‌کنم در ایران این مشکل را هم داشته باشیم. این عادت ماست و ترک عادت هم طول می‌کشد!

ویسی در واکنش به این موضوع که همه تیم‌ها دلیل عدم نتیجه‌گیری را داوری می‌دانند، گفت: این موضوع لوث شده است. مردم ما باهوش هستند و می‌دانند. یک بار، دو بار، سه بار! اشتباه داوری برای همه است. اینطور نیست که یک اوت به ضرر فولاد باشد من بگویم می‌خواهند ما را بیندازند و یک اوت به نفع هم باشد بگویند می‌خواهند فولاد را نگه دارند. این موضوع عادت شده است و ترکش سخت است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای فصل آینده صحبتی با مدیران فولاد داشته است یا خیر، گفت: «نصر من الله و فتح قریب»، این دو بازی خیلی مهم‌تر از فصل آینده است، مخصوصاً بازی فردا. امیدوارم مردم خوزستان را خوشحال و به فصل آینده امیدوارشان کنیم. سال خیلی سختی برای تیم‌های خوزستانی بود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار