فوتبال ایران

8087
نکونام: بازیکنان استقلال سرشان را بالا بگیرند

نکونام: بازیکنان استقلال سرشان را بالا بگیرند

جواد نکونام به بازیکنان استقلال اعلام کرده بابت زحماتی که در فصل جاری کشیده‌اند باید سرشان را بالا بگیرند.

به گزارش ایران ورزشی، جوادنکونام بعداز بازی با گل گهر سیرجان که منجر به برتری تیمش شد، حرف‌هایی به زبان آورد که نشان می‌داد از تلاش بازیکنانش در طول فصل جاری به شدت راضی است. نکونام که تا حد زیادی بابت قهرمان شدن تیمش امیدهای خود را از کف داده بر این باور است که بازیکنان باید تا روز آخر دست در دست هم بدهند و برای قهرمان شدن تلاش کنند، او یک روز بعد از برتری تلخ مقابل گل گهر سیرحان صحبت‌هایی با بازیکنان تیمش انجام داد تا به نوعی برای بازی هفته اخر نیز با روحیه باشند. نکونام درمدح بازیکنان خود این جملات را به زبان آورده است:« این فصل باهمه وجود جنگیدید و من از همه شما راضی هستم. دست تک، تک شما درد نکند. من از تلاش همه شما راضی هستم و امیدوارم با همین سبک و سیاق هفته آخر راهم به پایان برسانید.»

نکونام سپس آن جمله همیشگی را که از ابتدای فصل بارها و بارها به زبان آورده، تکرار کرد:« از همه شما ممنونم و می‌خواهم با همه وجود تلاش کنید و بجنگید. باید تاروز آخر برای این هوادارن تلاش کنیم. از همه شما می‌خواهم بابت زحمتی که در این فصل برای استقلال کشیدید، سرتان را بالا بگیرید.»

این صحبت‌های نکونام با بازیکنان استقلال تا حد زیادی روحیه بخش بود. استقلالی‌ها حالا باید امیدوار باشند تا شایدپرسپولیس درهفته آخر مقابل تیم مس نتیجه‌ای به دست آورد که به سود آن‌ها تمام شود. اگر پرسپولیس مقابل رقیب خود امتیاز از دست بدهد، استقلال به سمت قهرمانی درفصل جاری پرتاب خواهد شد و شاید در هفته آخر لیگ برتر همان اتفاقی که در هفته بیست و هشتم رخ داد برای استقلال رخ دهد و بار دیگر جای دو تیم در صدرجدول عوض شود. استقلال درهفته بیست و هشتم به واسطه تساوی در قائمشهر و برد دقایق آخری تیم پرسپولیس از صدرجدول افتاد و امیدوار بود سرخ‌ها در قزوین امتیاز از دست بدهند اما درهرحال پرسپولیس بازی هفته ماقبل آخر خود راهم برد تاهمچنان با یک امتیاز بیشتر در مقایسه با استقلال صدرنشین باشد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران